Volgens mij heb ik dit topic nog niet gezien! Wie heeft er al mooie Black friday aanbiedingen gezien? Ik bedacht me net dat dat deze maand ook weer is. Misschien leuk om tips hier te delen. Zelf heb ik nog niks, maar als ik iets tegenkom plaats ik het hier ook.
Ik gebruik veel gezichtsverzorgingsproducten van deciem / the ordinary Zij doen niet aan black friday maar hebben slowvember, dus de hele maand november 25% korting op alles Daar heb ik iig al gescoord Verder hoop ik nog op kortingscodes of aanbiedingen van Amazon, want heb 2 plantenrekken gezien die ik graag wil hebben Koop ze anders alsnog, maar wacht nu voor de zekerheid nog even af En heb een verlanglijstje voor Holland & Barret, die komen vaak ook met goede BF deals
Ik gebruik nu een gratis versie van een app waarvan ik hoop dat ze flinke korting geven op de jaarprijs
Wij willen een nieuwe steelstofzuiger, waarsch 1 van Samsung. Zou leuk zijn als er ergens een aanbieding is.
Ik ga ook voor de kussens van cloudpillow voor ons en de kids. En verder wil ik graag een grote piramide van Grimm’s maar die vind ik echt te duur, dus hopelijk ergens met korting. En een KitchenAid mixer staat ook op de verlanglijst ☺️
Oh en voor mijn man zoek ik zo’n badkussen. Die zijn nu iets van 180 euro dus hoop op een betere prijs. Anders krijgt ‘ie maar 1 kerstcadeau.