Blaasontsteking gaat niet over met antibiotica...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door josephinevh, 20 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Afgelopen donderdag Furabid gekregen. Klachten verdwenen niet dus vanochtend weer laten testen. De waardes waren niet veranderd; 1 van de 3 waardes waar ze op testen voor blaasontsteking was verhoogd, dat vond de huisarts vreemd. Dus nu verder onderzoek in het lab van het ziekenhuis. Iemand een idee wat het kan zijn?

2. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Vóór de zwangerschap heb ik dit ook een aantal keer gehad. Kreeg toen gewoon nog een kuur er achteraan. Toen ik een keer een echt hardnekkige had kreeg ik vaginale tabletten, daarna was ik er vanaf.
    Ik had ook nog klachten na mijn kuur vorige week en probeer nu veel te drinken, waaronder cranberrysap (op advies van de vk en huisarts). Heb het idee dat dat ook helpt.

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zo vreemd is dat niet.
    Furabid is eerste keus medicatie vanwege het 'onschuldige' karakter, maar dat wil niet zeggen dat alle soorten bacteriën hier even goed op reageren.
    Met een simpele test (gevoeligheidskweek) kan worden gekeken waar de bacterie die jouw blaasontsteking veroorzaakt wel op reageert.
    Komt goed!

4. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Hier al vanaf week 14 blaasontsteking en nu 26 weken zwanger. Nu weer op kweek gezet omdat het bij mij ook niet overgaat. Dan kunnen ze precies zien of ze de juiste medicatie voorschrijven. En het goed aanpakken. Komt goed

5. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Heb ook een blaasontsteking gehad en kreeg hiervoor antibiotica, na 3 dagen werd de buikpijn alleen maar erger en bleek deze niet te helpen (naam ff kwijt). Toen heb ik gelijk opvolgend een andere gekregen (amoxicilline) en deze werkte na 2 dagen al!

6. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cranberry!!!!

Ik heb ook veel last van mn blaas. Haal cranberry juicdein huis en cranberry capsules. Echt waar wondermiddel!!! Al die antibiotica is troep joh

Deel Deze Pagina