Bio ethanol haard

Discussie in 'De lounge' gestart door Elines, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Iemand hier ervaring mee voor binnen??

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    wij hebben de action tafelhaard.
    Leuk ding om aan te doen als de kids slapen.
    Na een uurtje gaat hij uit en is het klaar.

3. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Wij ook een action tafelhaardje, doet het bij ons ongeveer 2 en een half uur, precies genoeg om mijn voeten bij op te warmen :)

Daarom zet ik hem vaak aan namelijk.

Maar ik vermoed dat TS een echte haard bedoeld?

Daar zijn de meningen nog wel over verdeeld. Google even naar ervaringen en je zal het zien...

4. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Gene persoonlijke ervaring, wel de laatste jaren veel in het nieuws volgens mij omdat mensen zich hier in vergissen en door dit soort haardjes vreselijk verbranden. Zou er zelf nooit aan beginnen met kids in huis.

5. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Er gebeuren inderdaad ongelukken mee, maar is dat niet ook zo bij bijvoorbeeld een BBQ? Nog even aansteken met *vul maar in* zodat hij beter brand?

Bij bio ethanol moet je ook voorzichtig zijn. Ik vul hem gemiddeld maar een keer op een avond, wil ik hem nog een keer vullen, dan moet het potje echt koud zijn. Zet de fles wel en pak dan pas de aansteker (zo'n lang ding) om hem aan te zetten.

Een kind kan je leren dat als er vuur in het glas zit, dit heet word. En verder gewoon enorm goed opletten. (moet je ook doen als je warm drinken hebt)...

6. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    klopt! Ik heb ook zo'n tafelmodel maar die is binnen een half uur leeg. We vinden zo'n hang haard mooi (dus buiten bereik van kleine handjes) maar ik vraag me af hoelang zoiets dan meegaat en of het wel mooi is.
    Iemand anders nog??

Deel Deze Pagina