Hoi meiden, Misschien hebben jullie nog leuke ideeën voor een jongensnaam.. We willen een bijzondere jongensnaam die niet overal en vaak voorkomt. Liefst eindigend op Lano of Vano. En het moet passen bij Joviëlla. We zaten te denken aan Giovanni, maar deze wil ik dan proberen te mixen, want die naam hoor je best veel hier in de buurt. Suggesties? ^^
Delano, Dilano Jaylano Milano Devano, Divano Givano Ivano Jayvano Rivano Silvano, Sylvano Topic hoort trouwens bij Babynamen, niet De lounge
Delano of deviano of jelevenio pf kyano? Ik houd hier totaal niet van maar misschien zit er wat voor je tussen. En dit topic hoort niet in de lounge. Is een apart babynamen topic.
Ik ken een Lysano. Kan je ook Lyvano van maken. Ik vind het niet mooi, jij misschien wel Heb gevraagd het topic te verplaatsen naar babynamen trouwens.
Misschien zit hier iets bij : namen eindigend op -lano Atilano Aylano Christelano Dalano Delano Dilano Djelano Dylano Elano Gelano Gylano Ilano Jaylano Jelano Jolano Kylano Melano Milano Mylano Relano Solano Villano Yalano namen eindigend op - vano Chavano Chevano Chivano Delvano Devano Divano Dylvano Dyvano Evano Gervano Gilvano Givano Ilvano Ivano Jaevano Jayvano Jevano Jivano Kyvano Navano Nivano Raivano Rayvano Revano Reyvano Rivano Rovano Ryvano Servano Shivano Silvano Sylvano Tivano Tyvano Ylvano Yvano
Keano of Nino? Jaro? Ik zou t niet te origineel maken, sommige namen doen me meteen denken aan kampers met een matje in hun nek. Giovanni voor een NL kindje zou ik ook niet doen. Breek ook enorm me tong erover icm Joviella.