We hadden een mooie naam voor ons kleine mannetje, we waren het er helemaal over eens en toen beviel een goede vriendin van een zoontje met juist díe naam. Nu voelt het voor ons niet meer eigen en zijn we toch op zoek naar een andere, bijzondere naam. We komen er maar niet uit, vinden het zó lastig. Het 'moet' een naam zijn de iets stoers, dappers en ridderlijks heeft maar ook iets moois, iets van de natuur. Wie heeft ideeën voor een mooie naam met deze 'eisen'? We zijn zogenaamde vrije school-types maar zéker niet zweverig oja, niet onbelangrijk; géén Floris want die hebben we al
hmm er staan er al een paar bij die me wel aanspreken maar hét wauw-gevoel heb ik nog niet. Het moet trouwens ook bij Floris passen @Merryl; Julian was de naam waarmee onze vriendin ons voor was, dat was dus onze eerste keus maar die kan nu niet meer doorgaan. Laat maar horen dames, ben benieuwd wat er nog meer komt
Jorian Jurriaan Fabian Fobian Karsten Tijn Marnix Casper Marijn / Merijn / Merlijn Justus Jorick / Yorick Pepijn Jochem
We hebben al wat namen voorbij zien komen waar we een goed gevoel bij hebben... Maar we zijn er nog lang niet uit hoor dus blijf maar meedenken als jullie willen
Ik vind ARthur er erg leukbij!! Maar ook dit: Nathan / Nathaniël Benjamin Philip Henry/Hendrik Julius Justus Maximillian /Maxime/ Max Olivier Edward Vincent Rogier Lucius/ Lucian/ Luciën/ Lucas/ Luca Gabriël Gideon Walter Sebastiaan Verders weet ik het ff niet
ik vind silvijn ( betekenis bos/ woud) een onzettende mooie naam als het aan mijn had gelegen had onze zoon zo geheten helaas vond mijn man dat niks en is het uiteindelijk Nino geworden.