Wij hebben gisteren te horen gekregen dat we nog een jongetje krijgen. Nou waren we er qua meisjesnaam helemaal over uit, maar een jongensnaam is een heel ander verhaal. We houden van aparte/bijzondere namen. Beetje de kant op van Engels/Amerikaans vinden we leuk. T moet ook geen hele korte naam zijn. We hebben echt 0 inspiratie, wie vind t leuk om mee te denken? Thanx alvast voor de hulp!!
Bedankt alvast voor alle reacties. 1 lettergreep namen vinden we niet leuk. Liefst twee lettergreep namen. Charlie vind ik heel erg leuk, maar niet speciaal genoeg. Verder zie ik de naam er nog niet tussen zitten. En mbt lijstjes.. Heb al zoveel lijstjes bekeken. word er helemaal gek van! Hoopte dat iemand hier ineens met een leuke naam zou komen. Caylan, leuk maar die vind me man niet leuk helaas..
Je zegt trouwens Keejlen, geen kaj-lan Xavi, Liam en Myron stond bij mij ook op het lijstje, Lennox ook. En zijn 2e naam is Rowan. Quincy is een unisexnaam dus zou ook nog kunnen
Zelf vind ik deze namen erg mooi: - Asher - Espen - Blaise (frans maar in USA nu ook gebruikt!) Hier een zwangerschapsforum met aardig wat lijstjes namen: klik Deze amerikaanse website met populaire jongensnamen (top 100 USA dit moment): klik Erg leuk van deze lijst: - Emrys - Holden - Cooper - Parker - Camden - Avery - Caspar (nieuw achterneefje van mij heet zo! ja dubbel a!) - Sylvan/Silven Hopelijk heb je er iets aan!
Misschien Allow : Keltische naam, betekent 'tovenaar' Feanor : naam van een koraal Lowan : Keltische naam, bet. 'licht', symbool van geboorte & levendigheid Maverick : betekenis 'onafhankelijk persoon' Kellen Donovan Brayson Darvin Kailum Errol Skelton Daylian Leyton Emerson Jerren Tayden Renan Gilliam Kesler Arvon Jathan Torean Dexton Kadian Everett Chandler Daynan Waldron Merlow Orrin Landon Rhydian
Revin Milai / Mikai Nilai / Nikai Delvin Quentin / Quenten Quintus Deon Dustin / Destin Brycen Leroy Denver Raeven Jagger Jarod Kayden Kenton Lester Skylar Tayson Collin Ronin / Rodin Ronan Ruan Archie Jessin Ferris Vester Jaevi / Jayvi Jayven / Jaeven Kemen
Aidan Arlo Brennan Brogan Chaz / Chas Conan Conley Connor Curtis Devin Doran Evan Felim / Phelim Finley Finnan, Finnian Ivan Ivar, Ivor Jamie Kayden Keegan Kian Kilian Kiran / Kyran Laszlo Lennon Lino Livio Lloyd / Loyd Logan Marnix Mellan Nero, Neron Nevan, Nevin, Niven Nilan Nolan, Novan Otis Rico Ronan, Ronin Rylan Senan Sender Silas Silvan, Silven Tobin Torin Travis Trevor Vico Zeno Zion
Lennox Novan Cooper Parker Sixten Duco Siege Maddox Otis Odin Nolan Namen die op mijn lijstje stonden en twee die we gebruiken!