Bijna 4 dagen overtijd. Test negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Stefanijo, 23 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanijo

    Stefanijo Lid

    3 nov 2013
    20
    1
    3
    Hoi allemaal
    Ik ben bijna 4 dagen overtijd en tot nu toe negatieve testen.
    ik snap er helemaal niks van, ik gebruik geen bescherming en geen pil maar ben ook niet bezig met zwanger etc.
    December gestopt met de pil ivm dat ik er gewoon heel slecht op ga en al vrij snel daarna m’n clycus terug. Tot deze maand dus altijd netjes optijd ongesteld hooguit een dag later maar dit is voor het eerst in m’n leven dat ik dit meemaak.
    Ik voel m’n eisprong altijd enorm en menstruatie wat minder. Nu heb ik wel vandaag krampjes rugpijn etc en dan denk ik ah daar komt het, maar uiteindelijk blijft het toch uit.
    wat kan ik nu het beste doen? Wanneer moet je langs de huisarts om te kijken of er iets anders gaande is.. of kan ik alsnog zwanger zijn? Vorige 2 zwangerschappen testte ik postief al op nod , deze test is van vanmiddag.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.965
    7.758
    113
    Vrouw
    Je eisprong is waarschijnlijk later geweest dan je dacht. Dar zou heel goed kunnen, ook omdat je pas een half jaar geleden met de pil bent gestopt.

    Ik zou het gewoon even aankijken. Waarschijnlijk komt je menstruatie vanzelf.
     
  3. Stefanijo

    Stefanijo Lid

    3 nov 2013
    20
    1
    3
    Ook na maanden gewoon stipt op tijd? Wel vervelend want ik vind het altijd wel fijn als ik ongeveer weet wanneer m’n eisprong is zodat ik er een beetje rekening mee kan houden. (Ik hoef niet nu nu persee een kleine als je snapt wat ik bedoel) maar dat is dus ook niet mogelijk als je elke x een andere tijd je eisprong hebt.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    54.256
    15.350
    113
    Nabij Utrecht
    Je eisprong was gewoon later of moet nog komen.
    Dat kan zelf zonder reden gebeuren na jaren stipt te zijn.

    Ik zou ergens volgende week nog een keer testen.
     
  5. Minimensje83

    Minimensje83 Fanatiek lid

    19 jan 2014
    1.524
    961
    113
    Vrouw
    Adem in adem uit .. de huisarts doet hier niets mee. Je kan altijd toch een keer een latere of geen eisprong gehad hebben. Over weekje nog eens testen en ben je na 3 maanden niet ongesteld dan eens langs de huisarts ..
     
  6. Wolkje87

    Wolkje87 Bekend lid

    23 jan 2013
    553
    1
    18
    Ik was laatst ineens na een paar jaar cyclussen van 30-31 dagen, 7 dagen te laat. Testte ook negatief, snapte er niks van!
    Wel huisarts gevraagd om advies, hij gaf ook aan dat het soms gewoon gebeurt en enige wat ik kon doen was afwachten.

    Maar ineens op dag 37 werd ik ongesteld. Oftewel: Kan gebeuren
     
  7. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.056
    272
    83
    Een latere eisprong kan zeker. Het bewijs zit nu in mn buik :oops:. En ik gebruik al 14 jaar geen pil meer (wel condooms in de vruchtbare periode) en ik ben zeer regelmatig ongesteld, zelfs na mn zwangerschappen gelijk weer. 27, 28 of 29 dagen.
    Maar deze keer was mn eisprong waarschijnlijk 4 dagen later dan mn lichaam mij liet voelen. En dit komt ook overeen met vrijen zonder anticonceptie. Want ja, ik dacht dat mn eisprong al geweest was.
     

Deel Deze Pagina