Chinese geslachtskalender Of je erin gelooft is ntl n tweede haha Maar ik kwam op pinterest een leuke afbeelding tegen met nog meer dingetjes om te voorspellen wat t geslacht van j baby is.. Denk aan de vorm van je buik, voorkeur voor eten etc De een zegt bakerpraatjes de ander gelooft er wellicht (deels) in Bij mij klopte t bij beiden zwangerschappen Echt alles van wat er staat Van Chinese kalender tot de vorm van mijn buik, voorkeur van eten etc Ik vind wel leuk om als ik zwanger ben er weer op te letten En als als ik deze maand bevrucht zou zijn dan zou ik met mijn leeftijd een meisje krijgen hihi Leuk weetje is dat onlangs door n medium mij n meisje is voorspelt.. Ik twijfelde al een tijdje of we wel of niet voor n derde zouden gaan maar na dat gesprek wat overigens voor iets heel totaal anders was bedoeld, zijn we overtuigd We gaan er voor Ben zo benieuwd want in dat gesprek kreeg zij echt drie x door dat er een meisje in ons leven zou komen Echt heel bijzonder want we hebben zelf niks ter sprake gebracht T gesprek diende een heel ander doel Maar goed f terug naar m'n vraag Geloven jullie in zo n kalender/of klopte t bij jullie wel/niet? Zomaar benieuwd Heb t van meerdere mensen gecheckt en t klopte Maar echt geen idee hoe zo n kalender is samengesteld.. Bedoel kan er nie echt bij dat zo iets middels een kalender wordt voorspeld maar toch ging t bij ons op Toeval?
Altijd 50% hè, t is een jongen of meisje dus zal altijd wel deels kloppen en deels niet. Hier klopte t niet, zou volgens de kalender een jongen moeten krijgen
Inderdaad, de kans is 50/50 en dat is wat er uit de meeste polls dus ook komt. Ik geloof niet in de Chinese kalender of in bakerpraatjes. Maar bij mij klopte het ook in beide gevallen niet. Sommige bakerpraatjes overigens wel, maar welke was weer bij beide zwangerschappen verschillend. Ik geloof wel in helderziendheid, maar ook dat daar veel kwakzalvers in rondlopen.
Bij m'n zoon klopte het, volgens de kalender zou ik nu een meisje krijgen.... Nog even afwachten 😄
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen En wat leuk, jongens Benieuwd of t nu n meisje wordt sorarocks Laat j t ons weten hihi
Duurt nog wel even hoor! Wil eind maart voor geslachtsbepaling gaan en dan zo'n taart laten maken 😍 Lijkt me zo leuk!
Klopt dpbovenkamp Helemaal waar Ik heb overigens wel een goed gevoel er aan over gehouden Gewoon omdat alles wat ze zei klopte n te gedetailleerd n persoonlijk was om maar wat uit de duim te zuigen Maar goed t zal tzt blijken
Bij mij klopte het niet, dus geloof ook niet in de kalender. Ik heb ook een paar keer via naald en draad laten kijken. Weet niet of je dat kent, maar dat is ook een manier om het geslacht te voorspellen. En daar kwam elke keer hetzelfde resultaat uit. Tot nu toe klopt het wel
Eind Februari kan ik hier antwoord op geven, volgens de Chinese kalender krijg ik een meid. Ik heb van mijn schoonzus bekeken en die klopte wel, alsnog geloof ik wel dat het puur toeval is.