Ja hoor, helemaal goed voorspeld! Knap van je hoor! We krijgen inderdaad een jongen, was niet te missen bij de 20 weken echo. Hij liet het allemaal erg goed zien haha. Hierbij nogmaals de foto met NUB.
Ondanks mijn overduidelijke jongensnub (ik was zelf ook erg overtuigd!) krijgen wij toch weer een meisje!!!!!! Nog wat foto's als bewijs:
Zo, hehe, hier dan eindelijk mijn reactie hier. Ik ben een tijdje offline geweest (veel te veel genoten van.....): mijn MEISJE! Je gaf toendertijd ook aan dat het Nubje van ons kindje een meisjesNubje was, en je had dus gelijk! Zelf heb ik 9 maanden gezegd dat het een meisje was (soort 'gevoel') en ik had gelijk!! Gr. Pinda83 en E. lle
Heee RogiJuli, Je hebt bij mij gekeken naar de nub via deze site en via een andere. En beide keren zei je een meisje.. Gister een echo gehad en je hebt het helemaal GOED!! We krijgen inderdaad een meid. Helemaal blij mee. Na heel wat blauw in de kast naar roze.. Ik voel me rijk! Mijn complimenten dat je zowel bij 'nieuwe' gasten als bij bekende je inzet om te kijken naar de nub! En ik denk dat veel mensen die op deze site op je stemmen geen ervaring met jou te hebben.. Want als ik al deze reacties lees heb je vast veel meer % goed, dan nu wordt aangegeven.. Succes verder en met je eigen gezin!
Je voorspelde een meisje en het is een meisje! Vrijdag pretecho gehad en ze had het binnen no time gezien. Daarna heeft de kleine het ook niet meer getoond...wat nou op de foto?!
bij mij zei je n meisje 1e keer 20wekenecho was niets te zien, bij de herkansing was t hoogstwaarschijnlijk een MEISJE heb bij 28weken nog n echo en als er dan weer meisje wordt gezegd is t helemaal duidelijk!! maar ik verwacht al niets anders meer hoor (en anders moet ik spulletjes gaan ruilen, haha!!)
Morgen heb ik mijn 20 weken echo. Ik zal dan ook de poll invullen. Bij mij voorspelde je een jochie, ben benieuwd!!
Vandaag de 20 weken echo gehad en we krijgen een meisje! Dus geen jochie zoals je had voorspeld. Wij zijn helemaal blij!
bij ons had je het niet goed, je zei "ik blijf stug bij een jongen" maar het is echt 100% een meisje, toch bedankt voor het proberen,
Bij mij had je het goed gezegd, een jongen. Heb een paar dagen geleden al gestemd in je poll. Bij deze nog even de nub-foto (12 wkn) en de jongens-foto (16 wkn).
Hi Rogijuli, Bij mij twijfelde je (aangezien echo gemaakt was bij 11w5d), dus misschien geen volledige NUB. Maar op basis van die echo voorspelde je een meisje, ook al was je niet helemaal zeker. Maar het is een meid hoor! Bedankt nog! Groetjes, Lex