Hier gaat het allemaal goed!! Behalve dan dat Tobias afgelopen weekend 4 keer een doorlek-luier had en ik nu dus flink in de was zit. En geen schone lange broeken meer heb voor Tobias. Misschien toch eens van dat idee maandag wasdag afstappen, want dat werkt niet echt op deze manier Verder merk ik dat ik heel erg in mijn hoofd zit met de vraag of we een tweede kindje zouden willen. Mijn man zei elke keer nee, maar nu zegt ie: als jij het wilt dan gaan we ervoor, alleen wachten we dan daarna nog 1 maand om het wel zeker te weten dat het geen bevlieging is. Dus als ik nu zou zeggen we gaan ervoor, dan zouden we eind Oktober gaan beginnen met proberen... Maar wil ik dat nou echt of toch niet? Ik ben inmiddels zelf dus ook enorm gaan twijfelen Tobias is een heel lief mannetje die zich vaak ook heel goed alleen vermaakt. Dus voor hem heb ik niet het gevoel dat hij het heel erg zou missen. Hij vermaakt zich dus zelf heel erg goed en zo zijn mijn man en ik ook.... En als we ervoor gaan: wanneer dan? Mijn zusje trouwt volgend jaar in Augustus, stel dat het direct raak zou zijn dan zou ik met een enorme toeter rondlopen op haar trouwdag.
Goh ja lastig bolkje. Ik wist vanaf het moment dat ik mijn dochter had dat ik nog een kindje wilde. Maar ook wel meteen dat ik er een aanzienlijk leeftijdsverschil tussen wilde.
Toen ik net was bevallen wilde ik juist heel graag, maar mijn man totaal niet. Dus toen hebben we afgesproken dat we het in elk geval zouden laten rusten tot Tobias 1 was. En toen wilde mijn man nog steeds niet. En nu heeft ie ook nog zoiets van: eentje is goed voor mij, maar als jij graag een tweede kindje wilt dan gaan we er wel voor. En ik weet niet of dat genoeg is voor mij, die instelling. Een vriendin van me die pas is bevallen van de tweede zei dat haar vriend er precies zo over dacht en die is nu wel heel blij met zijn dochtertje. Maar tegelijk ben ik zelf ook gaan twijfelen. We hebben het zo leuk met zijn drietjes. Ik ben een stress-kipje en ik heb een aanpassings-stoornis. We zijn nu net heel goed in balans met zijn drietjes. Hoe erg zou dat weer verstoord raken? Zulke dingen spelen wel heel erg door mijn hoofd en aangezien Tobias vandaag erg lang slaapt heb ik veel tijd om erover te piekeren vandaag
Poe, lastig Bolkje. En misschien iets meer leeftijdsverschil ertussen? Zou dat je misschien meer rust kunnen geven? Wij wilden altijd wel graag een tweede, maar door een traumatische bevalling plus vervelend eerste jaar vond ik het doodeng. Maar ja, dat.vind ik het nu nog en had ik over 10 jaar ook nog gevonden
Zo, heel wat bij te lezen gehad. Ik moet nog uitvinden hoe een en ander werkt op het forum. Kon mijn bericht niet meer terugvinden, die ik hier had geplaatst en noem maar op. Maar goed, we leren het vanzelf. @Nutts, heel veel sterkte gewenst. En wat leuk, het huizen kijken. @wachtend, wat fijn dat de tuin af is. Jammer van het gezeur van de buurman. Maar zoals al gezegd, kan jou weinig verweten worden. Iedereen vergeet weleens iets en excuses zijn aangeboden. En vandaag was je waarschijnlijk weer heel snel in het ritme (alsof het nooit anders geweest is)? Iedereen heeft een lekker druk weekend gehad. Wij hebben dit weekend de bijkeuken afgemaakt. Deels geschilderd en een hondenmand zelf gemaakt. Ook zijn we verder gegaan in de babykamer, die nu ook zo goed als af is. Nu alleen nog inrichten verder. Wij zijn altijd graag bezig met klussen. Mijn man is timmerman dus dat komt goed uit. Wij hebben een oud huis waar heel veel in geklust kan worden. Wij zijn vooral bezig oude details terug te halen danwel op te knappen.
Tja lastig he bolkje. Wij willen zeker weten een tweede moet alleen nog 7 maanden wachten voordat ik weer de mmm in mag. Ga op je gevoel af Iedereen druk geweest dit weekend Vandaag nog leuke dingen gedaan?
vandaag heb ik heerlijk gewerkt....1 van mn oppaskindjes weer terug van vakantie en heel gezellig dat tie weer terug was. Vanavond de administratie voor mn bedrijfje gedaan en alvast gegoogled voor ideeen voor thema's voor volgend jaar.
Jep een aantal staan vast...de seizoenen en sint en kerst. Verder heb ik nog: - bij de bakker - huis - kleuren - ik en mijn familie - muziek
Echt superleuk, Tuc Ik ben van plan om straks de thema´s van de PSZ hier thuis ook aan te houden. Al moet ik zeggen dat ik er steeds meer tegenop ga kijken dat hij erheen gaat.... We hebben het momenteel zo gezellig samen thuis Een paar weken geleden was het echt een draakje en keek ik ernaar uit, maar nu denk ik weer: pffh, wat zal het stil zijn zonder hem
o komt goed joh...ik snap je gevoel. Maar weet zeker dat je straks het voordeel inziet van die paar uurtjes dat je straks je handen vrij hebt. Lekker even de stad in, boek lezen of een hobby
Ik hoop het!! Het confronteert me er ook zo mee dat het nog maar 2 jaar is voordat Tobias naar school gaat.... Hij is nu op zo´n geweldig leuke leeftijd aangekomen en eigenlijk stiekem zou ik hem het liefst gewoon zo willen houden zoals hij nu is Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het nóg leuker kan worden dan nu.
Ja hoor...ik heb er nu zelfs 1 in groep 3 en dat is helemaal leuk. Elke leeftijd en fase brengt weer iets nieuws met zich mee en zelf groei je er ook in mee.
pfff druk ochtendje hier .... wekker ging niet af dus werd pas om half 8 wakker meiden lagen ook nog heerlijk denk ik dus als een gek alle meiden van bed ....wassen aankleden snel een broodje eten .....tas pakken en hup naar school ....ik was alleen ff 1 klein dingetje vergeten ( kop als een vergiet ) ..... potver het is dinsdag studiedag uhhhhh dus gelijk mijn hele planning in de war grrrr ......hopelijk gaat de rest van de dag wel goed
Leuk Tuc! En ladytwister pfff baaldag dus! Hier G net een driftbui die bijna 2 uur duurde en F behoorlijke last van obstipatie pfff ben gesloopt! Gister ging het een heel stuk beter!
Ladytwister dat is echt balen zeg! Leuke thema's meiden! Wachtend klinkt niet best. Waarom een driftbui? @hier gisteren een drukke, maar geslaagde shopdag in duitsland gehad. Ouders op de luchthaven afgezet en heel laat weer thuis! Was echt gesloopt! Was zo moe dat ik niet in kon slapen & dus heel weinig geslapen heb. Met als resultaat ook vandaag erg moe. Heb wel gesport, maar daarna enorme hoofpijn heb de was alleen opgeruimd en een soepje gemaakt, want ml is snot verkouden... Verder niks gedaan en ook niet van plan vandaag. Als dl naar bed gaat, genieten van een kopje thee en een goed boek
Tja er ging iets niet naar zijn zin het is gewoon nu heel zwaar hij wil gewoon naar de basisschool verveeld zich te pletter thuis Wat dan wel weer erg goed is is dat we de avond drama's kwijt zijn! We hebben de Nijntje wekker gekocht en zodra Nijntje haar ogen sluit blijft G netjes in bed! Dus nu om 19:45 uur al avond ipv 21:00 uur of later! En om 07:15 uur staat G netjes pas op mits hij niet hoeft te plassen!