Inmiddels bijna 34 weken zwanger van de 3e. Ik zou heel erg graag een spontane bevalling willen meemaken ja wie niet natuurlijk Wie is er na 2 ingeleide bevalling spontaan bevallen? Ik zoek succes verhalen 1ste is ingeleid met 40.6 en alles was nog potdicht. (41.0 geboren). 2e is ingeleid dmv het breken van de vliezen, had 3 cm gekregen uit het niets en mijn lichaam pakte het daarna vanzelf op (dit was met 39.0 weken)
Ik ben 3x ingeleid. Ivm een hoge bloeddruk. Bij de 4e braken mijn vliezen spontaan met 38+6. Ik was echt in shock De weeen kwamen uiteindelijk pas na 36 uur op gang. Met 39+1 is ze geboren na een bevalling van 2:15 uur.
Ik zit in dezelfde situatie als hij. Bij mijn beide dochters ingeleid. Nu ben ik 40 weken en een paar dagen en zit ik te wachten tot deze baby zich aandient. Maar als deze niet uit zichzelf wil komen moet ik weer ingeleid worden. Ik hoop het niet.
Ja hier succes! Zelfs na 3 inleidingen die heel lang duurden. Ik was echt overtuigd dat die van mij niet vanzelf kwamen… en toen pats boem. Met 38.4 dagen gebroken vliezen. Ik kon het echt niet geloven haha!
Vanochtend naar de verloskundige geweest. Baby is goed ingedaald. Het is alleen nog steeds afwachten. Ik hou het nog prima vol hoor . Maar ik wil gewoon mijn baby in mijn armen.
Maar valt dan het breken van de vliezen onder "inleiden"? Als dat zo is dan hier alleen de 1e spontaan, want dat begon met het breken van mn vliezen. Daarna alsnog opwekkers gekregen want er gebeurde niks.. 2e gestript, toen kwamen weeën en toen braken ze mijn vliezen. 3e ingeleid (met 39+5) 4e ingeleid (met 41+0)
Als ze spontaan breken niet natuurlijk. Ik bedoelde ermee dat die van mij in het zh gebroken zijn door de verloskundige daar.
Haha nee dat snapte ik. Maar als de vk je vliezen breekt en je lichaam doet de rest vind ik het persoonlijk ook niet echt inleiden. Strippen bv vind ik ook geen inleiden. Beide zie ik als de natuur een handje helpen. Inleiden vind ik echt ballonnen en medicijnen.