Bestelling bij C&A

Discussie in 'De lounge' gestart door ikkie97, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.887
    3.922
    113
    Ik heb vorige week dinsdag een online bestelling gedaan bij C&A. Op Track en Trace staat nog steeds bezorgdatum 'onbekend' en 'bezorging wordt voorbereid'. Terwijl op de website staat dat ze in principe tussen 3 en 5 werkdagen leveren. In de bevestigingsmail staat ook nog dat het pakket binnen 1-2 dagen te volgen is op Track en Trace. Nou was dat het geval, maar er staat nog steeds geen info over wanneer mijn pakket bezorgd gaat worden.
    Ik meen mij vaag te herinneren dat ik bij het bestellen ergens zag staan dat er momenteel langere levertijden zijn maar weet dat niet zeker en kan het nu ook niet meer vinden. Heb een mail gestuurd, maar uiteraard duurt dat ook weer 2-3 werkdagen voor dat je reactie hebt.

Meer mensen die momenteel of onlangs iets besteld hebben bij C&A?

2. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    #2 AugustusMama, 15 okt 2013
    Laatst bewerkt: 15 okt 2013
    Hier hetzelfde.
    Hij staat al sinds vorige woensdag op 'bezorging wordt voorbereid'.

Ook heeft een retourbestelling er meer dan 2 weken over gedaan om verwerkt te worden. Had al een boos mailtje naar PostNL gestuurd, dat mijn pakketje kwijt was, maar deze is vanochtend eindelijk verwerkt door C&A.

Dus denk dat ze flinke vertraging hebben bij C&A en dat wij geduld moeten hebben ;)

3. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb woensdag wat besteld en precies hetzelfde als jij. Er staat in de mail met de t&t wel dat als je na 7 dagen (neem aan werkdagen) niets ontvangen hebt dat je dan contact moet opnemen.

4. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Normaal duurt bij c&a het ruim een week voor je het in huis hebt

5. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hier was mijn bestelling ook een week onderweg, nog even afwachten ;)

6. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moet je eens iets bij de h&m bestellen..... zucht......

7. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    h&m kwam vandaag na DRIE weken binnen.

C&A duurt hier vaak een week tot anderhalve week. Schijnt uit Duitsland te komen.

8. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    H&M is veel erger inderdaad :$

Maar goed, evengoed is het niet fijn natuurlijk. Het blijft natuurlijk een klein beetje pakjesavond als je weet dat je pakketje ieder moment bezorgd kan worden :D

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Ik heb paar weken terug daar besteld en met ideal betaald maar kreeg geen bev of betaal mail kreeg t al benauwd. Dag erna gebeld nagekeken stond er gelukkig in. Ik zag ook iets dat t langer kon duren dus ging ook uit van 1.5 a 2 weken masr tot mn verbazing had ik t na 4 werkdagen netjes binnen.

10. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Toevallig heb ik dit een paar weken geleden meegemaakt bij C&A. Ik heb bijna drie weken moeten wachten op mijn pakketje (1 broek) en nadat ik een mail Had gestuurd dat ik dit toch wel lang vond duren hebben zij een onderzoek ingesteld. Mijn pakketje was kwijt geraakt tijdens verzenden. Niks meer gehoord en kreeg na een paar dagen een mail dat ze mijn retour zending hadden ontvangen en bedrag werd teruggestort. Heel vaag allemaal. Of ik vooral opnieuw wilde bestellen was het verzoek van C&A...

11. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.887
    3.922
    113
    H&M is inderdaad ook een drama... Vaag hoor. Terwijl je bij Wehkamp en Intertoys bijvoorbeeld gewoon zelfs aan kunt geven op welke dag je je bestelling wilt ontvangen! Slechte service vind ik dit.... Maar goed ik wacht nog wel braaf even af... Op het mailtje zou ik binnen 1-2 werkdagen antwoord krijgen dus dat moet dan vandaag zijn, ben benieuwd... Anders morgen maar even bellen..

12. Paige

Paige Niet meer actief

Ik heb vorige week maandag besteld bij C&A en donderdag had ik het al in huis. Geen problemen gehad dus! En het ging om een pakket van ruim 250 euro.. ;)

13. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

ik heb 4 weken terug besteld.... na heeel veel bellen en mailen gebeurde er nog niks. Bij post.nl kwam het pakket ook niet binnen. Schijnt een drama te zijn in het magazijn in Duitsland. Via facebook heb ik gisteren eindelijk de belofte gekregen dat ze mijn geld gaan terugstorten. Dus ik ben benieuwd of het ook daadwerkelijk gaat gebeuren;)

Hele slechte klantenservice hebben ze... triest dat je facebook moet inzetten om enige vorm van reactie te krijgen. Ik ga voortaan wel gewoon naar de winkel, maar online bestel ik nooit meer bij c&a.

Dus ik zou zeggen: succes;)

14. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Mijn geld is inmiddels ook teruggestort. Het pakket zou ik ophalen bij een Kiala punt maar is in het sorteercentrum kwijtgeraakt. C&A heeft het toen opnieuw verzonden met PostNL maar PostNL pakketten worden schijnbaar niet geaccepteerd door Kiala en is daardoor dus automatisch weer teruggestuurd. Had me zo verheugd op die leuke broek. Weet een van jullie in welk C&A filiaal ze zwangerschapskleding verkopen?

15. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    als je bestelling voorbereid wordt bij postNL betekend dit dat de aanbieder het pakje wel aangemeldt heeft bij postNL maar nog niet afgeleverd heeft en postNL het dus ook nog niet kan bezorgen.

Dit heb ik ooit uitgelegd gekregen na hormonaal aan de telefoon gehangen te hebben met een man/jongen postnl... arme man... denk soms nog aan die paniekerige stem van die jongen :D

Deel Deze Pagina