Het liefst zwitsal of pampers maar die zijn mij te duur. Gebruik nu eigenlijk van elke winkel wel wat. Vind vooral die van kruidvat met lavendel erg fijn en die van lidl
Ik koop altijd huismerk billendoekjes. Hema, Kruidvat, Etos, en die budget variant bij Etos (oranje verpakking), vind ze eigenlijk allemaal wel prima.
Ik gebruik de billen doekjes van idyl, huismerk van D.I.O. drogisterij. Zitten de meeste in (80) per pak en ik koop ze dan in bulkverpakking voor 7 euro (4x80). Per pak kosten ze 2,-. Ik had altijd zwitsal maar ben er achter gekomen dat je dan een dief van je eigen portemonnee bent.
Aldi is hier nog niet genoemd zie ik! Ik heb nu al een paar pakjes van Aldi opgebruikt, en vind ze nog steeds goed. Niet te nat, de doekjes zijn groter dan gemiddeld, en ze zijn lekker dik.
Alleen Zwitsal doekjes komen er hier in, andere merken vind ik niets. Huggies al helemaal niet, raar materiaal. De rest stinkt of vind ik veel te nat. En bij pampers trek je er in 1x een hele berg doekjes uit.
Zwitsal sensitive vind ik het fijnste.die van de aldi zijn ook fijn maar daarbij krijgt ze altijd uitslag.bumblies zijn ook fijn maar ik vind ze erg zoet ruiken.
Die van de action (gele verpakking). Lekkere goedkoop, ik vind zwitsal echt belachelijk duur. Zoveel betaal ik niet voor doekjes. In de luiertas heb ik huggies, die zijn wat steviger en dus ook handig om handjes schoon te maken. Geur van de doekjes maakt mij niet uit. Alsof ik de hele dag aan de kont van mijn kind loop te ruiken
Gebruik t liefst die van pampers.. Heb nu die van huggies, maar wat een ondingen zeg.. Je trekt ze al kapot als je ze uit het pakje wilt pakken
Huggies vind ik niks. Te nat en snel stuk inderdaad bij het uit de verpakking halen. Hema vind ik ook niks. Heb het idee dat die niks doen of zo. ...te droog? Kruidvat is oké en etos ook. Duurdere merken ook maar dat vind ik zonde van het geld
Hier gebruiken we de lild billendoekjes, deze neemt een collega van mijn man mee uit duitsland, want dan zijn ze nog eens 50 cent goedkoper dan hier. Wij zijn erg tevreden over deze billendoekjes en vandaar dat deze alleen gebruikt worden hier. maar iedereen heeft altijd weer een andere mening over zoiets en ik denk dat iedereen gebruikt wat ze het prettigst vinden.
Alleen Zwitsal doekjes voor de billen. Heb er meerdere geprobeerd, maar vindt Zwitsal echt het fijnste. Voor haar gezicht/handjes gebruiken we doekjes van de Action. Goedkoop en heel fijn!
Eerst hema gehad, maar die vind ik echt niet fijn. Alle doekjes plakken aan elkaar. Nu kruidvat, goedkoop en fijn. Voor in de luiertas hebben we nu bumblies, ook prima.