Beste billendoekjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amarens, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke billendoekjes vinden jullie het fijnst?

1. Zwitsal

2. Pampers

3. Huggies

4. Etos

5. Kruidvat

6. Hema

7. Action

8. Huismerk supermarkt

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Dames, ik ben benieuwd, welke billendoekjes gebruiken jullie en zijn jullie tevreden over?

2. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind die van de Etos het fijnst!

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.147
    3.023
    113
    Nederland
    Het liefst zwitsal of pampers:D maar die zijn mij te duur. Gebruik nu eigenlijk van elke winkel wel wat. Vind vooral die van kruidvat met lavendel erg fijn en die van lidl:)

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik koop altijd huismerk billendoekjes. Hema, Kruidvat, Etos, en die budget variant bij Etos (oranje verpakking), vind ze eigenlijk allemaal wel prima.

5. chila

chila Niet meer actief

Ik ga voor Zwitsal of Kruidvat. Wij halen hier altijd zo'n doos met kruidvat doekjes.

6. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik gebruik de billen doekjes van idyl, huismerk van D.I.O. drogisterij. Zitten de meeste in (80) per pak en ik koop ze dan in bulkverpakking voor 7 euro (4x80). Per pak kosten ze 2,-. Ik had altijd zwitsal maar ben er achter gekomen dat je dan een dief van je eigen portemonnee bent.

7. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Ik gebruik die van de DA. Is niet te nat, en ruikt ook lekker.

8. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    vooral etos en ah eigen merk. Net welke in de aanbieding is als mijn voorraadje bijna op is.

9. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Aldi is hier nog niet genoemd zie ik!
    Ik heb nu al een paar pakjes van Aldi opgebruikt, en vind ze nog steeds goed.
    Niet te nat, de doekjes zijn groter dan gemiddeld, en ze zijn lekker dik.

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Alleen Zwitsal doekjes komen er hier in, andere merken vind ik niets. Huggies al helemaal niet, raar materiaal. De rest stinkt of vind ik veel te nat. En bij pampers trek je er in 1x een hele berg doekjes uit.

11. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Zwitsal sensitive vind ik het fijnste.die van de aldi zijn ook fijn maar daarbij krijgt ze altijd uitslag.bumblies zijn ook fijn maar ik vind ze erg zoet ruiken.

12. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Pampers sensitive, lekker nat :D

13. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Die van de action (gele verpakking). Lekkere goedkoop, ik vind zwitsal echt belachelijk duur. Zoveel betaal ik niet voor doekjes. In de luiertas heb ik huggies, die zijn wat steviger en dus ook handig om handjes schoon te maken.
    Geur van de doekjes maakt mij niet uit. Alsof ik de hele dag aan de kont van mijn kind loop te ruiken :D

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.153
    33
    48
    Gebruik t liefst die van pampers.. Heb nu die van huggies, maar wat een ondingen zeg.. Je trekt ze al kapot als je ze uit het pakje wilt pakken

15. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

pampers sensitive

16. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Huggies vind ik niks. Te nat en snel stuk inderdaad bij het uit de verpakking halen.
    Hema vind ik ook niks. Heb het idee dat die niks doen of zo. ...te droog?
    Kruidvat is oké en etos ook.
    Duurdere merken ook maar dat vind ik zonde van het geld:)

17. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier gebruiken we de lild billendoekjes, deze neemt een collega van mijn man mee uit duitsland, want dan zijn ze nog eens 50 cent goedkoper dan hier.
    Wij zijn erg tevreden over deze billendoekjes en vandaar dat deze alleen gebruikt worden hier.

maar iedereen heeft altijd weer een andere mening over zoiets en ik denk dat iedereen gebruikt wat ze het prettigst vinden.

18. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Alleen Zwitsal doekjes voor de billen. Heb er meerdere geprobeerd, maar vindt Zwitsal echt het fijnste.

Voor haar gezicht/handjes gebruiken we doekjes van de Action. Goedkoop en heel fijn!

19. Melief

Melief Niet meer actief

Zwitsal!

Etos vind ik ook oké, hema vind ik te droog, kruidvat vind ik stinken, pampers ook.

20. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Eerst hema gehad, maar die vind ik echt niet fijn. Alle doekjes plakken aan elkaar. Nu kruidvat, goedkoop en fijn.
    Voor in de luiertas hebben we nu bumblies, ook prima.

Deel Deze Pagina