Ja daar moest ik ook gelijk aan denken. Maar ik vind het wel een leuke naam. Maar ik heb ook de naam van hun dochter zien staan, kom ff niet meer op de naam, maar die vond ik niet mooi. Maargoed... smaken verschillen. Gelukkig maar.
Even off topic. Maar sta er echt van te kijken dat Matt Damon 39 jaar is . Had hem echt veel en veel jonger gegeven.
hoe zit t eigenlijk met die vriendin van Wesley? is die inmiddels al bevallen of heb ik dat nieuws allang gemist??
idd, en die is net een jaar. Ach ja, alles moet snel snel snel snel bij hem he als ik een tweede mag krijgen ooit, en het is een meisje, noem ik haar Isabella, roepnaam: Isa geweldige naam
Hier is ook nog een foto van Melle, de zoon Van Jochem: Jochem Myjer zet 'babyfoto' online - Privé - Nieuws over showbizz, 24 uur actueel [prive]
Anniek Pheifer heeft een zoontje gekregen, Douwe: Zoontje voor Anniek Pheifer | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
nee nee het betekent wilde koe of antilope. dat zagen wij toen we in een winkel waren en in een namenboek keken, dat wisten we niet we hebben er wel hard om gelachen ach hoe ze heet, ze zal ooit wel eens voor koe uitgemaakt worden
ik vind limoni wel weer leuk maar zou er lemoni van maken (spreekt makkelijker uit naar mijn idee?) ach namen, het blijkt moeilijk