Mijn borsten zijn in de hele zwangerschap nog niet gegroeid, nou hoor ik wel dat dat het laatste stukje nog kan komen (ben nu 33+3 week) en door de borstvoeding ook. Welke maat voedingsbh zal ik kopen, gewoon 1 cupmaat groter dan normaal?
Ik zou nog een paar weken wachten en dan kijken of ze nog niet gegroeid zijn. Anders gewoon dezelfde maat kopen (1/2 bh's) als die nu hebt. Voedingsbh's rekken nog wel mee ook bij mijn cupmaat is dat zo'n 500 gram maarik heb een grote cup.
Ik heb meegroei-voedingsbh's met beugel (vanwege mijn cupmaat) van Anita. Deze hebben me de hele zwangerschap, borstvoedingstijd en lang daarna prima gepast en goede ondersteuning gegeven. Ik zou er gewoon een gaan passen in de winkel, daar kunnen ze je goed advies geven, en voel je meteen welke het lekkerst zit...
Het wordt aangeraden om pas na de bevalling een voedingsbeha te kopen, omdat je borsten dan waarschijnlijk nog wel groeien. Maar ja, het is wel handig om alvast een beha in huis te hebbben, ik koop er zelf een als ik een week of 37/38 ben en die dan een beetje ruim zit.
ja ik heb me laten opmeten en heb een normale beha/geen speciale voeidngbeha, die ook open kan van voor..maar wel meerekt en met beugel.. ze kunnen je vaak goed advieseren hoor.. ik had heirvoor ook een voeidngsbeha van prenatal, maar dat zat zo strak...vond ik totaal niet fijn...was overigens zonder beugel
Weten jullie waar je goede meegroeibh's kan kopen in eengrotere maat? Die van de Hema bieden geen ondersteuning. Ik ben pas 10 weken, maar nu al uit mijn eigen bh's gegroeid.. X LISSA