de titel zegt het al! ik ben erg benieuwd,ben zelf net begonnen met fitness en heb elke dag wel zin om me even in het zweet te werken!
helemaal niks, maar ga wel een hometrainer aanschaffen omdat ik nogal een zwabberende knieschijf heb.
ik doe al sinds mijn 5de aan baton twirling. nu is dat dik 4 uur in de week en soms komen er nog zondags trainingen boven op. dat is dan van 11 uur tot 14.00 of van 11.00 uur tot 16.00 uur genoeg dus als ik eerlijk ben
de enige sport die ik mag doen is zwemmen. helaas heb ik er de laatste tijd niet echt veel tijd voor gehad. ik wil het wel weer gaan oppakken
Helemaal niks. Ik heb nog steeds geen sport gevonden die ik echt leuk genoeg vind om elke week te doen. Om in beweging te blijven ren ik veel achter mijn zoontje aan. Genoeg beweging lijkt mij
voor mijn zwangerschap deed ik 2x in de week aan zumba....nu ga ik januari dat weer oppakken maar dan 1x in de week.
Ik speel voetbal. 2 keer per week trainen en zondag een wedstrijd. Best pittig hoor en ik heb een heel goede conditie,alleen jammer van die mega gespierde benen..
Ik doe Body Balance. In principe 1x per week, maar momenteel 1 x per maand . Ik zou vaker moeten gaan.
Ben vorige week begonnen met de cursus "start to run". Dus dat is 3x in de week hardlopen (nouja hardlopen.....joggen) En ik vind het heeeeerlijk...
Ik sport een paar keer per week met mijn man. (Grapje, dat is geen sport!!!!!) Ik doe niks, want ik ben daar niet gemotiveerd voor. Straks na de bevalling is het de bedoeling dat ik dagelijks een wandeling maak met ons kindje.... Dus dat word dan mijn sport.
Tennissen! Eerst deed ik het elke week.. maar nu staat het een beetje op een laag pitje.. Dus nu ongeveer 1 keer in de 2 weken!
3 keer per week een half uur heen en terug fietsen naar werk. Af en toe baantjes zwemmen, wateraerobic, batmintonnen, maar niks vasts. Vroeger overigens heel fanatiek aan wedstrijdzwemmen gedaan, vind ik nog steeds leuk.
Ik fiets 3 keer per week naar mn werk heen en weer En ik ga 1 x per week met de buurvrouwen aquajoggen