Ok, wellicht een wat onduidelijke titel. Sorry daarvoor. Ik heb voor mijn dochters kamer behang gevonden wat ik echt helemaal het einde vind. Het is met een vrij druk patroon, dus ik dacht dat het misschien leuk zou zijn om het te combineren met effen behang in een kleur die ook in het patroon zit. Maar ik vind het erg moeilijk om het te visualiseren. Mijn man denkt bovendien dat het dan alleen maar drukker zal ogen. Is er hier iemand die ook 2 verschillende behangetjes heeft gecombineerd op 1 muur? Het gaat overigens om dit behang. Rasch Kids Club 471908 Schapen behang | Rasch Kids Club | www.behangwereld.nl Dat ik zou willen combineren met bijv. deze. Rasch Kids Club 469028 Uni behang | Rasch Kids Club | www.behangwereld.nl
Hoi, Ik denk dat het wel gewoon kan hoor. Er komen ook nog meubeltjes in die de boel wat breken, dus met de drukte valt het dan vaak wel mee. Groetjes
Leuk behang! Ikzelf vind het wel eg druk... Is het een optie om 1 print 1 effen muur te doen en de andere 2 wit? Wij hebben gekozen in allebei de kinderkamers maar 1 muur te doen met een printbehang de rest van de muren zijn allemaal wit. Ik vind dat druk genoeg en kan het makkelijker veranderen maar dan hebben wij een drukker behang..
Niet op 1 muur maar weleen drukke kant en rustige kant hier Denk dat je man gelijk heeft als je 2 verschillende soorten op 1 muur doet dat het nog drukker lijkt en zeer rommelig.
Ja ik heb in mijn slaapkamer 2 verschillende behangen(is dat het meervoud?). Er zit wel een sticker overheen zodat de scheidingslijn niet zichtbaar is. Edit; zie dat de foto is gedraaid.
We gaan overigens niet de hele kamer behangen. Eén muur, die ook nog een hoekje om gaat, gaan we behangen, de rest gewoon wit verven.
Ik heb het niet in een kinderkamer, maar in de woonkamer! Ik vind dus dat het kan! Gaaf zelfs! Al zou ik kiezen voor een blauw of groen behangetje erbij...(als dat past)...is meer mijn kleur! Maar wie ben ik!
En je dochter is 3? Vind het een beetje kinderlijk behang of houden jullie van behangen?? Maar dat is smaak natuurlijk, maar vind het persoonlijk ook te, zou gewoon lichte muren houden.
Ja, ze is 3. Ik vind dat nog behoorlijk kinderlijk en ik houd niet van "volwassen" behang of kamers voor kinderen. En als ze het over 2 of 3 jaar zat is knallen we er gewoon een nieuw behangetje op.
Ik zou het niet om en om een baan doen. Dan zou ik eerder het patroontje in het midden van de muur doen en aan beide zijden een effen kleur. Omdat je de andere muren wit doet zou ik kiezen voor een behangetje in het roze of rood. Er zit al behoorlijk veel geel in het behang.
Ik vind het heel leuk en apart behangetje! Ik zou het niet om en om doen dat lijkt me erg druk. Ik zou er zelf voor kiezen één muur er mee te behangen en de andere wanden in een effen kleur.
Zo hebben wij het, we zijn er heel tevreden over. In het roze behang zit ook nog een heel subtiel reliëf.
He kunt dit behang toch niet om en om behangen. Ik behang veel, maar volgens mij is dit behang met een patroon, je krijgt dan allemaal halve schapen.. Ik begrijp dat je een baan schapen, één baan effen wilt doen toch, en dan zo door.. Als dat zo is, dan is dat niet mooi
Ik heb niet alles gelezen. Ik vind het erg leuk behang. Zelf zou ik het niet om een om plakken omdat je dan aan weerszijde halve schapen krijgt ivm het patroon. De rode me met witte stippen trok meteen mijn aandacht. Ik zou 1 volle muur met schapen doen en de rest van de muren wit. Het rood met witte stippen zou ik dan terug laten komen in de gordijnen en het dekbed overtrek.
ik heb 1 grote muur druk en nog een stukje met druk (raam) en de andere muren wit. maar witte muur wel decoratie hangen
leuk behang! Lijkt mij veel mooier om een kleine muur mee te doen en de rest wit of een andere lichte kleur. Een baan schaap en 1 baan geel lijkt me echt niet mooi! dochter heeft ook 1 muur druk behang en de andere muren het lichte roze uit dat behang. Erg mooi.