2e kindje? Ze weten meer over ons dan wijzelf Hier volgens de ovulatietest hardstikke aan t ovuleren. Helaas ook niet lekker, maar we gaan er toch maar even t beste van maken hihi Dan worden mijn cyclussen toch ook wat korter, fijn!
@Poppy1987 balen dat je je niet lekker voelt. Maar je kan je er toch toe verzetten, dus maak er wat moois van! Enjoy @Hobbs 8dpo? Spannend!! Kan je goed van de testen wegblijven of denk je eerder te gaan testen?
Het was een hooikoorts aanval haha. Dus gelukkig weer fit! Gisteravond niet benut maar vanmorgen wel en net een knaller van een ovulatietest gehad! Dus duimen draaien! Hebben we nog testers, meiden?? Hoe gaat t met de roosjes?
Hahaha @Poppy1987 Maar van hooikoorts kan je flink beroerd zijn! Ik ben er gelukkig overheen gegroeid (voor zover dat kan met 1.58m hahaha ) Ik had ook veel spontane bloedneuzen die moeilijk te stoppen waren. Gelukkig al jaren niet meer zo erg gehad. Jullie waren in ieder geval mooi op tijd!! Hopelijk over 2 weken goed nieuws.
Hallo, Vervelend dat je zoveel last hebt van de hooikoorts poppy. Met dit roosje gaat alles goed. Woensdag de eerste test gedaan, donderdag de 2e en vanmorgen de 3e. Ziet er goed uit volgens mij! Kan het nog steeds niet geloven! Dus binnenkort de vk maar bellen. Wel erg spannend hoor, is voor mij de eerste, dus totaal geen idee wat ik allemaal kan verwachten. Hebben jullie gelijk een verloskundigenpraktijk geveld of via de dokter gedaan? We willen het nog een tijdje geheim houden, maar denk dat ik al snel door de mand zal vallen.
Ziet er zeker goed uit Roos! Ik heb eerst mijn huisarts gebeld, en die zei toen dat ik een vk kon gaan opzoeken
Wat raar van die titel. Het is toevallig wel mijn 2e haha maar dat heeft er nooit ingestaan! Duidelijk Roos! Je kunt gewoon gelijk de vk bellen .
Supertesten Roos! ik had eerst de huisarts gebeld bij mn eerste maar die assistente had volgens mij echt zoiets van ehhh, ja leuk, maar waarom bel je mij? dus dit keer gewoon de vk gebeld..
Ziet er goed uit @Roos198!! Je kan inderdaad gelijk de vk bellen voor een afspraak. Spannend he de eerste Ik heb heel veel moeite moeten doen om het verborgen te houden. Had al snel een flinke darmenbuik. Gelukkig was het wel herfst/winter dus kon wijde truien aan haha. Vergeet geen buikfoto's te maken! Ik deed het elke week en is zo leuk om terug te zien. Ik hield ook alles bij van de controles. Gewicht, bloeddruk, groeimetingen enz. Heb later een foto album gemaakt met alle buikfoto's, echofoto's, kamertje en de eerste foto's van na de geboorte. Echt heel leuk om terug door te bladeren
Zoals afgesproken met de gyn gisteren weer getest, en de cb gaf nu 2-3 aan. Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven, maar kijkend naar mijn buikje in de avond, zal ik het wel moeten, haha!! Bij de eerste geen last van gehad, maar moet het gewoon nu al verhullen!
Had ik toch gelijk toen ik zei dat 1x genoeg was Roosje35 . Wat fijn voor jullie. Gefeliciteerd! Hier is mijn buik ook echt al opgezet. Veel erger als bij mijn dochtertje.
Die eerste weken heb ik geen foto's gemaakt, voelde met gewoon vet nu achteraf is dat ook te danken geweest dus aan de zwangerschap, oké en een klein beetje de chips.... en snoepjes.... oké en patat