Komt vast goed @tipp42hgg, zo niet deze maand dan even goede kansen weer de komende tijd. Op goed vertrouwen
Net de gyn gesproken, hij vindt het vreemd, maar zeker niet onmogelijk. Afgesproken dat ik van het weekend, als ik dan nog niet ongi ben, nog een keer test. En alvast een afspraak voor een vroege echo op 16 juni. Vreemd...
Altijd weer bijzonder he roosjuh, om het hartje te horen. En ja hoor komt vast goed. Als niet dan toch Raar maar spannend Roosje. Lukt dat? Wachten? Ik zit nu in de tuin lekker onder de parasol te studeren. Het zwembad voor mijn neus roept wel heel hard lol
Jaaaa @Roos198!!! Gefeliciteerd. Wat zijn de Roosjes vruchtbaar @roosjuh007, bijzonder weer het hartje horen! Vond ik ook altijd zo mooi. En leuk dat je de kleine af en toe voelt! @Roosje35, een echo met 6 weken is niet zo vreemd toch? Of wat je liever wat langer?
Gelukkig staat mijn laptop binnen Ik studeer voor voedingsdeskundige. Ik was eergisteren al op het luchtbed in het zwembad in slaap gevallen lol.
Hahah. Nee viel gelukkig mee. Sinds ik 1x zo'n wit zonnebrilmasker op mijn gezicht heb gehad zet ik hem op het luchtbed niet meer op lol. Gewoon ogen dicht helpt ook. Al loop je dan wel risico om dus in slaap te vallen
Jaloers @tipp42hgg , lekker dobberen! Ik heb vanmiddag lekker in de tuin gelegen. Wilde zoveel doen maar dat lukte uiteraard niet meer. Zojuist tegen manlief gezegd van de positieve test, die heeft het eerste uur niets kunnen uitbrengen, hij zei nog, hoe kan dat nou, we hebben het maar één keer gedaan deze maand...tja...
Ohhh wat gaaf meiden! Van harte gefeliciteerd! Spannend hoor. Duim dat de volgende testen duidelijker zijn. Sterkte met wachten.
Nod-lijstje 9 juni Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 12 juni Meiske2015 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 na pauze 14 juni Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 19 juni Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Poppy187 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Totaal: 6 Zwanger! Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Robijn89 Roos198 Roosje35 Afspraken:
Gefeliciteerd Meiske! met je b-day!! the big 3-0 Hoe kijken jullie aan tegen een thuisbevalling? ik zou erg graag van onze tweede thuis willen bevallen, net als onze eerste wat probleemloos verliep gelukkig. Maar ondanks dat mijn VK zegt dst de kans op een goede afloop net zo groot is thuis als in het ziekenhuis, ben ik er toch wat angstiger onder dan bij de eerste.. wat als het kindje vast zit, wat als de placenta niet loslaat, wat als het hartje ineens dipt etc etc... pff .. zo vervelend dat gevoel