Ik ben niet aan het temperaturen en gebruik ook niet elke maand ovulatie testen maar wel paar keer gedaan zodat ik weet dat het wel positief is en wanneer die ongeveer plaats vind. Maar ook al sinds 2 januari geen pil meer en helaas steeds weer ongesteld. Afgelopen week ook weer ongesteld geweest, dus nu de huisarts gevraagd omdat ik in feb 32 word en m'n vriend is 37 en hij heeft aantal jaar geleden teelbal kanker gehad. Ze zeiden dat het niet uit zou maken en je met 1 bal net zo goed kinderen nog kan krijgen, maar ik ben toch steeds vaker bang dat er iets niet goed zit. Dus als het goed is gaat m'n vriend deze week op afspraak bij de huisarts om het te laten testen. Wel spannend. Ladies wat gaan jullie allemaal hard! Succes met de laatste dagen of weekjes, benieuwd naar alle lieve fotootjes straks
He lout! 1 bal neemt volgens mij ook wel wat over van nr 2 inderdaad dus zou zeker moeten kunnen maar net als bij hobbs is een jaar wachten redelijk en daarna moeten zij gewoon ff aan de bak ermee.. Ja gaat opzich prima Meiske maar vindt het nu wel steeds vervelender om te wachten ivm het idee dat je placenta wat 'op' raakt, en zij maar blijft zitten. heb haar liever vandaag dan morgen gewoon gezond in mn armen.
Jeetje nog niks @roosjuh007 had verwacht mooi babynieuws te lezen hier! Sterkte met die laatste loodjes!
Strippen bespreken we donderdag dan ben ik (evt) 41+1. dat wil ik eigenlijk alleen als dat beter is voor de baby, voor mij hoeven ze dat niet te doen. Maar hopelijk dient ze zich voor die tijd zelf nog aan..
Spannend @roosjuh007 ! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Hier weer 37.1 pfff Gisteravond negatieve test. @Lasas ik weet hoe je je voelt, duurt allemaal zo lang... Succes met het onderzoek!
Nee begrijpelijk Als die jetlag je cyclus inderdaad in de war kan gooien dan heb je geen idee waar je nu zit.
Eindelijk. Vandaag 36.7 en ook ongesteld geworden. Uiteindelijk een cyclus van 30 dagen en waarschijnlijk ovulatie op CD17 wat dus precies verkeerd uitkwam wat de seks betreft... Helaas. Op naar ronde 11
Balen @Hobbs. Wel fijn dat er nu duidelijkheid is. Ik kom net van de bedrijfsarts. Fijn gesprek gehad, heb me echt zorgen gemaakt om helemaal niks. Ik wilde sneller aan het werk dan hij voor zich zag, dus goed teken dat ik alle rust kan en mag nemen. Mijn leidinggevende komt woensdag koffie drinken en dan gaan we een plan maken. Doel is dat ik halverwege december half inzetbaar en halverwege januari weer helemaal inzetbaar ben.
Wat fijn @Robijn89! Gelukkig allemaal meegevallen voor je. En top dat je leidinggevende bij jou langs komt. Niks is fijner dan dat je de tijd krijgt die je nodig hebt.