Beekse Bergen: Lake resort of Safari resort?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Achterkantvandemaan, 1 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Hebben jullie wel eens een huisje geboekt in de beekse bergen? En zat je dan in het Lake Resort of in het Safari Resort? Welk zwembad is leuker voor een dreumes?
    We willen in december een weekje weg. Onze dreumes is dan 1,5 jaar.

We vinden het belangrijk dat het huisje schoon is en enigszins handig met een dreumes. Online lees ik slechtere recensies over Lake Resort, ben benieuwd naar andere ervaringen.

Het is winter, dus we hoeven niet echt buiten te kunnen spelen. We willen vooral gebruik maken van het Safaripark en het binnenzwembad.

Ik hoor jullie ervaringen graag!

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.071
    12.029
    113
    Ik heb wel eens in het safari resort overnacht en dat vond ik wel heel erg leuk en echt een heel mooi huisje! Er zwommen zeehonden in het water waar ons huisje op uit keek en dat vonden mijn kinderen heel leuk. Je kan natuurlijk ook kiezen voor uitzicht op de leeuwen of giraffen/ zebra’s etc. maar dat vonden wij te prijzig en die kan je ook zien als je door het park loopt.

Anyway, voor de beleving vond ik het safaripark echt heel leuk. Ook omdat je kan kijken bij het voeren van de leeuwen enz. Mijn kinderen zijn wel wat ouder, dus zij hebben het heel bewust meegemaakt. Wij hadden een huisje met sauna en ik vond het bijna een hotelervaring!

3. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.307
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    #3 Neskio, 1 okt 2023
    Laatst bewerkt: 1 okt 2023
    Wij zijn vorig jaar juni in het safari Resort geweest. Hele mooie huisjes. Voor zover ik het kon beoordelen mooier dan op het Lake Resort. Het zwembad op het Lake Resort vond ik wel leuker, wat groter en met een leuk peuter gedeelte maar voor een dreumes maakt het misschien niet zoveel uit en zijn allebei de zwembaden wel leuk. Als je op het Safari Resort slaapt gewoon gebruik maken van de faciliteiten van het Lake Resort dus je kan dan bij allebei de zwembaden gaan zwemmen (andersom kan dat niet ).

4. Pompidom

Pompidom Actief lid

6 jul 2021
    315
    164
    43
    Vrouw
    Met een kleintje zou ik kiezen voor het safari resort. Je kunt dan dieren zien vanuit je woonkamer en het is op loopafstand van het park. Even terug voor een slaapje is zo gedaan.

Ik ben er zelf geweest met een dreumes. Het viel mij wat tegen voor het geld eerlijk gezegd. Binnenzwembad is heel klein, restaurant moet je ruim van te voren reserveren anders is er gewoon echt geen plek. (En iets anders is er niet). Verder is er eigenlijk niks, alleen een mini binnen speeltuin waar een dreumes niks kan.

Buiten is het trouwens heel slecht verlicht, wij waren er ook in de winter en als het donker is loopt iedereen met een zaklamp...

Wij waren er een midweek een dat was eigenlijk al te lang.

Huisjes zijn wel mooi en netjes.

Lake resort heb je veel meer entertainment voor grotere kinderen. Wel moet je iedere keer de auto pakken om naar het safari park te gaan.

5. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.225
    650
    113
    Lake Resort is ouder, hoewel de meeste huisjes wel zijn gerenoveerd kan je een ouder huisje treffen. Er is een strand aan het meer, een zwembad met ondiep deel. Er zijn veel sproeiers en glijbaantjes in dat ondiepe deel. Op het park is veel te doen, veel kleine speeltuintjes overal. Er is ook een toffe schommel aan het meer. Het is echt opgezet als vakantiepark.

Safari Resort is veel nieuwer. Het zwembad heeft geen ondiep deel, maar een waterspeeltuin voor de kleintjes. Het park is wat kleiner opgezet dan Lake Resort.

Twee jaar geleden is het oude zwembad op Lake Resort afgebrand dus het zwembad daar is nieuwer. Om bij het Safaripark te komen, kan je met eigen vervoer gaan. In het hoogseizoen rijdt de Struisvogelexpres tussen de vakantieparken, Speelland en het Safaripark, maar ik vermoed dat dit in december niet is. Je moet dus met de auto/fiets. Dat geldt voor beide resorts overigens.

6. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Bedankt voor jullie reacties! M'n man gaat vanavond boeken. Het zal Safari Resort worden!

7. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.269
    5.870
    113
    Vrouw
    Wij zijn afgelopen februari een midweekje op het Safari Resort geweest met een huisje aan de Savannah. Het zwembad was dicht op het Safari Resort toen wij er waren dus zijn naar het zwembad van het Lake Resort geweest. Prima zwembad, niks aparts verder.
    Eten in de restaurants was lekker en je kan ook heerlijke pizza laten bezorgen aan je huisje.
    Park is leuk voor een midweekje maar langer zou ik niet gaan.

Lake Resort is ouder en vond ik er minder leuk en gezellig uitzien.

8. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Safari resort!
    Beide geweest maar safari resort is echt meer de moeite. En voor het zwembad vind ik het safari resort ook leuker aangezien ze een spray park hebben en een dreumes van 1.5 heeft het daar prima naar zn zin

9. Prjbt

Prjbt Fanatiek lid

28 jun 2022
    1.109
    1.168
    113
    Vrouw
    Safari Resort absoluut.

Huisje aan de savanne hadden wij. En het huisje zelf zo luxe. Voelde echt als een ontspannen, luxe vakantie.

Wij zaten er in juni een midweek met 30 graden. Echt genoten. Als ik om half 6 wakker werd ging ik al lekker buiten zitten. Omdat wij bij het binnenverblijf zaten waar ze om half 8 gevoerd werden stonden alle beesten al voor de deur. Heerlijk ontspannen de dag beginnen...

Maarja in december heb je dat niet natuurlijk. Maar vanuit het huisje vast ook goed te zien

10. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Resort! En dan een huisje aan de serengetisavanne. Je mag ook zwemmen in het zwembad van het andere park. Echt zooooooo leuk!.

Deel Deze Pagina