Ik heb net boodschappen gedaan en bij de kassa een Lion, zo'n chocolade met koekje en karamel, net als mars meegenomen, ik had zin in wat lekkers, dat heb ik de laatste weken wel meer, haha! Maar onder het rijden opgegeten, het smaakte anders dan anders en keek toen die op was op de verpakking, blijkt die tot tenminste maart 2011 houdbaar, dus al 5 maanden over datum! Kan dit kwaad voor de baby??Heb er toch een beetje een rotgevoel van!! alvast bedankt!
Thanx! Kon ook nergens vinden dat chocola echt kan bederven! maar altijd fijn als het even wordt bevestigd!!
Volgens mij vergaat die zoetigheid amper.. Misschien dat het na 10 jaar eens wegloopt op schimmelpootjes
Ik zou het wel een goed excuus vinden om terug te gaan en een nieuwe op te halen die nog wel goed is In Amerika had je als zwangere vast al 500,- schadevergoeding gehad denk ik
Bij een "tenminste houdbaar tot" datum kun je het product ook (soms ruim) na de houdbaardheidsdatum eten. Het kan alleen zijn dat de smaak achteruit gaat. Het is in principe niet schadelijk. Bij dingen waar "te gebruiken tot" op staat moet je wel oppassen. Dat is bij vlees enzo.
Bovendien is het vaak zo dat als je iets eet dat niet meer goed is, jezelf wel ziek wordt, maar je baby heeft daar verder geen last van, het is alleen voor jezelf heel vervelend.
Dat zou ik ook gedaan hebben . Doe ik overigens wel vaker. Ga niet betalen voor iets dat niet goed is!
Hm, chocolade bederft niet zo gauw. Maar ik zou wel teruggaan naar de winkel met je wikkel en je bonnetje en je geld terugvragen óf een nieuwe natuurlijk
Nou meiden, ik moest de volgende dag boodschappen doen en de chef van de supermarkt liep net in mijn buurt en heb hem erop aangesproken wat denk je, heel netjes excuus en nog 2 lions gekregen, dus of dat netjes is!! Bedankt voor jullie reacties