Bedankt lief vlindertje

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door caroline27, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    Vorig jaar op 4 dec had ik een mooie 2e streepje op 16 dec heb ik je helaas weer verloren. Lang heb ik me heeel rot gevoeld en veel aan je gedacht. Elke keer stak ik een kaarsje voor je aan en hoopte dat je het fijn bij mij gehad hebt ook al was het dan voor even . Op een dag zei ik tegen mezelf dit is mijn laatste kaarsje die ik voor je aan steek om je niet meer dicht bij mij te houden en je los te laten en heb je bedankt voor de tijd dat je bij mij bent geweest. Dezelfde maand kreeg ik weer een mooi 2e streepje . Ik dacht dat ik bang zou worden dat het weer mis ging maar dat was ik niet want dan dacht ik je waakt over dit nieuwe kindje. Ik ben nu alweer bijna 29 wk zwanger en nu vooral denk ik aan je omdat het bijna een jaar geleden is. Ik ben heel gelukkig met mijn kleintje maar ik zou je nooit vergeten en hoop dat je mooi mag vliegen hier met alle andere mooie vlindertjes!

Bedankt lief vlindertje!

Dit is mijn verhaal en ook al was ik toen niet zo heel lang zwanger , je fantaseert toch vanaf het moment datje een positieve test hebt over je kindje. Voor mij was dit ook al een kindje en geen vruchtje waar vk en ha over praten . Ik had ook nooit gedacht dat een miskraam zo'n impact p je kan hebben totdat dit mijzelf over kwam. Ik wens dat alle meiden die dit ook hebben meegemaakt heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je kindje !

liefs caroline

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik vind het (ondans het verlies) een heel mooi verhaal. Ik heb er behoorlijk kippenvel van gekregen.

Heel veel plezier met je zwangerschap nu.

Liefs....

3. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Zo is dat, niemand kan tegen je zeggen och je hebt toch maar even geweten dat je zwanger was..vanaf dat je weet dat er een wondertje in je buik aan het ontwikkelen is, hou je ervan met heel je hart.
    Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe.

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Een erg mooi verhaal,
    Liefs, Sophie

5. Niet meer actief

Fijn dat je hier af en toe eens terug kan komen om je kleine vlinder te herinneren...

Liefs Nies

6. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Inderdaad heel erg mooi verwoord. Ik wens je alle troost toe die er maar te vinden is en heel veel geluk met het wondertje wat nu in je buik mag groeien.

Liefs, Bibu !

7. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    Thanks allemaal ! Het is voor mij een moeilijke periode geweest . Dit nieuwe wondertje zorgt ervoor dat ik me heel erg gelukkig voel ! Door de miskraam ben ik wel heel anders gaan denken en dat ik mezelf mag gelukprijzen met dit nieuwe kindje . Er zijn zoveel mensen die heel moeilijk of zelf niet zwanger kunnen worden of heel veel miskramen hebben gehad dat ik zeker mezelf ervan bewust ben dat het echt WONDERTJES zijn ! Ik leef met de mensen mee voor wie het heel moeilijk is om kindjes te krijgen en hoop dat hun wensen in vervulling gaan!

liefs caroline

8. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hi caroline,

vroeger ging ik ook eerder lichtzinnig over een miskraam, maar pas nu ik het zelf meegemaakt heb, besef ik welke impact het kan hebben op iemand, succes met deze zwangerschap!

groetjes
    flyke

Deel Deze Pagina