Wat kopen jullie zoal bij de action en de lidle? ik ga erg weinig naar deze winkels omdat ik het lastig vind dat ik nooit weet welke producten ze hebben. De ene week hebben ze iets als je dat de week daarna weer wil hebben kan het er opeens niet meer zijn. Ik wil toch weer meer naar die winkels gaan, omdat het misschien wel kan schelen in de portemonnee. En daarom ben ik nieuwsgierig wat jullie daar kopen of wat jullie juist nooit daar kopen maar ergens anders.
Wat wel bij de Lidl; Luiers, luierdoekjes, kattenvoer, wekelijkse boodschappen. Wat niet bij de Lidl; hondenvoer. Wel bij Action: schoonmaak spullen, klus materieel, kleding (ondergoed, sokken, truitjes enz.) Niet bij Action: de koffiepads en wasmiddelen
ik koop nu eigenlijk alleen nog maar koffie/ cola/ en baby melk bij de AH en de rest allemaal bij de lidl. baby doekjes bij de action zijn maar een euro en shampoo/ tandeborstels zijn ook heel goedkoop. en koop daar ook dingen zoals waterpistooltjes enz. voorheen deed ik alleen maar boodschappen bij de hoogvliet en was per week zo'n 150 kwijt en nu ben ik per week nog maar 80 kwijt en heb alles in huis voor een week.
Action koop ik zakken drop voor in de snoep pot bij mijn vriend op het werk. Poetsdoeken komen er ook vandaan. Ik heb er wat borden gekocht speciaal voor kerst want dan zitten we altijd met de hele familie bij elkaar en hoeven we niet ons eigen servies te gebruiken wat te weinig is ook nog. Verder koop ik voor onze dochter wel eens boekjes als er weer nieuwe zijn die ze nog niet heeft. Ga er elke week even heen om te sneupen en kom soms met wel wat thuis en soms ook niet. Lidl kom ik zelden omdat het niet in het centrum zit en de andere kant op. Maar hou de folder in de gaten en zit daar wat tussen ga ik er heen.
Alle schoonmaak en huishoudartikelen komen bij de action vandaan. Net als mijn studiebenodigdheden. Ook kaarsen, shampoo etc wil ik er wel halen. Ik ben gek op de action!! Tassen vol naar buiten en weinig geld kwijt
Bij de Lidl kopen we drank (cola, sapjes, bier) en verder niks. Bij de action best veel: schoonmaalspul, wc papier keukenrol, billendoekjes en ik loop regelmatig even binnen en kom vaak wel met iets naar buiten.
Action: knutselspullen voor de kinderen..ladingen, schoonmaakspul, leuke hebbe dingen, Bij de action voel ik me altijd een beetje rijk...omdat je inderdaad een kar vol kunt hebben en dan nog maar 7 euro kwijt bent. Ik heb er laatst een paar witte broeken gehaald. Mooie pasvorm en voor maar 9 euro. Ideaal voor de zomer. Lidli kom ik eigenlijk ook nooit.
Lidil komen we haat nooit . Acion: Tandeborstels billen doekjes voor de wc , schoonmaak middel , Raam trekker , microvezel doeken , auto maten toevallig net gehaald . Ga zo maar door genoeg ,
lidl luiers (nu niet meer we hebben ze niet meer nodig) babydoekjes drinken fruit toetjes voor de kids wc papier - keukerol wasmiddel melk action kom ik nooit
Lidl WEL. Cola spa rood de overheerlijke verse broodjes en stokbrood Fruit Groente Melk toetjes wasmiddel NIET, vlees Dierenvoer, Action, WEL Ik koop er van alles, van leuke freubel spulletjes om grappige dingen te knutselen. HEb er laast nog een wok gekocht. Ding doet het prima. Sokken en ondergoed voor dochter. Boekjes klein speelgoed zoals stoepkrijt, bellenblazers enz. NIET, De etenswaren die je er kunt kopen.
Hier ook! De Action is echt mijn favoriete winkel . Loop altijd met tassen vol naar buiten. Ik koop er van alles, vooral de vochtige huishouddoekjes zijn hier favoriet! Maar ook verzorgingsproducten koop ik er vaak en vooral die scheermesjes, die wegwerpdingen, heb er dan 10 voor 69 cent en kan dan weer 20 dagen vooruit Heb er ook wel eens kleding meegenomen maar dat vind ik geen goede kwaliteit en doe ik dus niet meer, het ondergoed daarentegen is wel weer goed.
Lidl probeer ik altijd mijn wekelijkse boodschappen te doen, alhoewel het een stukje rijden is gebeurd het dus af en toe niet .. Action koop ik shampoo, babydoekjes , laatst een Chino broek gekocht, ik koop mijn wasmiddel daar bodylotion enzovoort alles wat daar goedkoper is dan elders. Vaak zitten de standaard dingen gewoon in het assortiment.
Oja en luiers koop ik bij de Aldi zijn ze goedkoper, en lekken absoluut niet door. En laatst allemaal leuke decoratie spulletjes gehaald bij de Action, vriendlief gaat alleen nooit mee omdat ik daar uren rond kan struinen
@lidl frisdrank,portsalut,paella. @action schoonmaakmiddelen,sokken,speelgoed,stickers,decoratie spullen voor in huis. Teveel om op te noemen eigenlijk. Ik ben echt een grote fan van de action.
Bij de Aldi koop ik wel eens groenten en die emmers met straciatella yoghurt en Griekse yoghurt als ik toevallig in de buurt ben En bij action koop ik soms schoonmaakdoekjes en leesboekjes voor me dochter Ik ga er niet helemaal voor daar naar toe maar loop wel naar binnen als ik toch in de buurt ben..