Ballorig of Wamelland

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gwenolyn, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mijn broer en ik willen graag iets leuks gaan doen met onze dochters als hij op maandag vrij is (1x in de maand). Mijn dochter is bijna een jaar, en zijn dochter is 3 jaar.
    Wat is leuker en waar hebben ze beiden wat aan? Wamelland of Ballorig?

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hoi!

Jij woont ook ergens (rondom) omgeving Tiel, toch? Wij zijn met ons zoontje inmiddels 2x naar Wamelland geweest. De eerste keer was hij ong 15 mnd. Hij vindt het helemaal super! En ik weet zeker dat een 3-jarige het ook geweldig zal vinden.

Het enige lullige is... dat Wamelland niet open is op maandag :(:)

ballorig heb ik geen ervaring mee!

Liefs!

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ja klopt, ik woon in Tiel.

Leuk om je ervaring te lezen. Dan zal mijn dochter en nichtje het ook leuk vinden. Ik las al dat ze een speciale grote babybox hebben waar de kleintjes in kunnen spelen.

Oohhh, dat is een beetje jammer op maandag gesloten:(. Hmmmm, volgens mij is hij dan ook op dinsdag vrij. Zal het eens bij hem navragen, anders kunnen we op dinsdag gaan.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier geen ervaring met ballorig, maar wel met Wamelland en dat is echt geweldig!

Wij gaan er regelmatig naar toe met Milan (vanaf dat hij ongeveer een jaar was denk ik) en hij vindt het er altijd super. We kunnen 'm zelfs nooit meer mee naar huis krijgen haha ;). Ook voor oudere kindjes is het nog leuk hoor, er zijn genoeg kindjes die al lang op de basisschool zitten en zich daar nog steeds goed weten te vermaken. Ik vind het echt een aanrader!

5. MamaMarije

Je moet even goed kijken op de site, want ik geloof dat de openingstijden niet overdreven ruim zijn. Pin me er niet op vast, maar ik geloof dat het open is op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag.... :), dus dan zou je met dinsdag nog niet zo ver komen.

Het is wel de moeite om doordeweeks te gaan als je dat kunt, want dan is het een stuk rustiger! Plus, als je dan voor 11.30 gaat, betaal je maar iets meer dan de helft ;) altijd lekker!

En die 'babyruimte' werkt idd prima. Ze kunnen naar hartelust rondkruipen/rondlopen en bijv. in de ballenbak. Dreumesen kunnen ook nog wat meer klimmen enzo. Je hebt ook een rollerglijbaan, daar was Lucas laatst niet af te krijgen :). En ook een grote ruimte vol met grote bouwblokken.

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ MamaMarije: Verhip, zie het inderdaad de openingstijden staan. Ik was er eigenlijk automatisch vanuit gegaan dat ze op maandag of dinsdag ook wel open zouden zijn. Apart. Ze zijn precies open op de dagen dat ik werk (behalve het weekend dan).

De prijzen had ik inderdaad zien staan dat als je voor 11.30 er bent korting op de toegang krijg. Dat is wel erug leuk!!

Leuke foto's staan er ook op de site. Ziet er leuk uit.
    Zijn de weekenden erg druk?

7. MamaMarije

Ja, balen he? Je zou idd verwachten dat ze vaker open zijn, maar aan de andere kant... dan zitten de meeste kids natuurlijk op school!

En tja.. druk, wat is druk? Ik denk dat toen ik er doordeweeks was, er in totaal 20 kinderen rondliepen, dus dat is ERRUG rustig. Toen we er in het weekend waren, was het uiteraard een stuk drukker. Maar het was niet storend druk. We konden de auto nog parkeren, konden ook een tafeltje vinden voor onze spullen en ik had niet het idee dat Lucas het vervelend vond. Hij kon ook gewoon lekker spelen en vond de andere kinderen alleen maar heeeeel interessant. Wij kwamen toen wel pas ná de middag, na zijn slaapje, dus ik denk dat dat wel scheelt.
    Het was dus wel te doen hoor!

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    20 kinderen klinkt niet echt druk (geen idee hoe dat in verhouding is). Druk vind ik als je je spullen nergens kwijt kunt, en je zowat over de hoofden moet lopen.

9. MamaMarije

20 kinderen was doordeweeks hè ;) en dat was in het complete speelgebeuren, niet alleen in het baby-dreumesdeel.

Kan een beetje moeilijk inschatten hoeveel er in het weekend waren.. denk dat er toen in alleen het 'baby-dreumesgedeelte' ong 20-25 kinderen rondliepen. Uiteraard een beetje af en aan.
    Zoals ik zei, de spullen konden we goed kwijt (we hadden een eigen tafeltje) en over de hoofden lopen... neuh... vond ik niet.

Wellicht wel handig om niet in een weekend te gaan waarin het echt K-weer is... dan zal het waarschijnlijk drukker zijn ;)

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij zijn toevallig laatst in Wamelland geweest op een zondag, met vrienden mee....we waren er aan het begin van de middag en ik vond het echt niet druk! ja er waren aardig wat mensen, maar nog genoeg tafeltjes vrij.

Irem was er toen eigenlijk nog wat te klein voor, maar het zag er allemaal leuk uit, zowel het gedeelte voor de kleintjes als het grote speelgedeelte.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Hee, haha, nog meer mensen uit de omgeving ;). Er hangen nu ook van die borden langs de weg dat binnenkort Kidsworld ofzo in Druten geopend wordt, ook zo'n indoor speeltuin, misschien is die op maandag open?
    Naar welke Ballorig zou je dan gaan, ik ken alleen die in Houten, 2 x geweest, maar ik vind het er weinig aan, erg donker en ongezellig. Zal dat Wamelland eens proberen.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hmm niet dus

Informatie

Deel Deze Pagina