We wisten toen ik zwanger was van Lisette meteen een aantal meisjes namen maar voor een jongen daar kwamen we totaal nietuit mijn vriend heeft elke keer gezegd een jongens naam hebben we niet nodig het wordt toch een meisje en hij had gelijk. Bij mijn schoonzusje was het net zo een meisjes naam hadden ze meteen maar een jongens naam wilde niet lukken en het is ook een meisje geworden.
Nog nooit van gehoord, dit bakerpraatje. Wel is het zo bij ons: meisjesnaam hadden we al direct. Jongensnaam wilde maar niet lukken. Mijn vriend wilde er niet eens over nadenken. Het wordt toch een meid riep ie steeds, en ja, volgens de echo's wordt het inderdaad een meid.. Als het nu alsnog een jongen wordt, dan hebben we een probleem hihi
Bij mij was het andersom. De jongensnaam was al bedacht en tijdens de echo bleek het een meisje te zijn! Groetjes Wendy.
Wij waren het heel snel eens over de jongensnaam en ik vond dat we ook een meisjesnaam moesten hebben voordat we wisten wat t zou worden. Zodat ons kindje later kon vragen; hoe had ik geheten als.... We kwamen er echter niet uit voor die tijd en je raad t al... een meisje dus! Inmiddels zijn we er wel uit, al houd ik er wel rekening mee dat we ons kunnen bedenken natuurlijk.
Ik heb de antwoorden niet gelezen maar toen ik zwanger was van mijn dochter hadden we zo een jongens naam! Een meisje dus. Toen was ik zwanger van m'n zoon en we konden geen jongens naam bedenken (die hadden we pas 3 dagen voor zijn geboorte!) en hij heeft echt een piemeltje! Dus voor mij hoort 'ie andersom!
hier ook niet waar, een meisjes naam waren we al heel snel uit, en zelfs toen we wisten dat we ene jongen kregen, hebben we er nog 1,5 maand ove rgedaan om een naam te vinden
Tja je ziet eigenlijk bij al die bakerpraatjes uiteindelijk dat het toch rond de 50/50 wordt.... Zo had ik een keer een poll geplaatst over de Chinese geslachtskalender, en zo zijn er nog veel meer van die dingen. Het is gewoon 50% kans! Ik denk dat een echo meer zegt!
Een meisjesnaam hadden we het eerste...ben er nog steeds helemaal weg van! Maar...... we denken wel dat het een jongetje is Gevoel voor naam zegt dus meisje, gevoel algemeen zegt jongen. We zullen zien, ik hoop dat ik het over (minder dan) twee weken kan komen vertellen! Elmo
33 tegen 30. Haha dat kan wel kloppen ja. Vond het gewoon leuk om de ervaringen te lezen. Hihi si ook niet zo dat ik me hierop vast ga pinnen....we willen trouwens niet weten wat het wordt. We zien het wel al het er is
Ja Mili dat snap ik wel hoor! Ik had dat dus ook bij die geslachtskalender. Je hoort het toch zo vaak en ik was dus heel benieuwd of er iets van waarheid in zat. Vooral omdat daar echt vaak van gezegd wordt dat het meer dan 90% betrouwbaar zou zijn ofzo. Maar uit die poll kwam toch ook zo iets van 50/50 naar voren! In mijn geval kwam de geslachtskalender de ene keer wel uit en de andere keer niet (beide keren zou ik een meisje krijgen, ik heb al een zoontje en er schijnt nu een meisje onderweg te zijn!) Maar het is idd grappig om te zien!
Hier klopte het wel, we hebben eigenlijk nooit een jongensnaam kunnen bedenken, en t werd gelukkig ook een meisje
34 tegen 30 @ Mamasu: ik wist niet eens dat dat van die geslachtskalender werd gezegd. Hihi, ach nou ja 50/50% is altijd wel aanwezig. Ben erg benieuwd, hihi als t voor ons klopt dan zou het een meisje moeten worden. Qua naam dan...en volgens de geslachtskalender een jongen dacht ik, als ik het goed gelezen heb. Kwam er niet helemaal. Knuf, Mili
we wisten alleen maar meisjesnamen al jaren (tijd zat, zie onderschrift)....en toen ik 10 weken zwanger was kwam er ook een jongensnaam. Gelukkig maar, 2 echo's wijzen duidelijk uit dat het een jochie is!