Ik droeg altijd een badpak mt 48/50 maar ik voelde me er nooit prettig in! Niet vanwege mijn dikke buik maar omdat een badpak gewoon nooit goed zit bij mij. Vaak bedekt een badpak bij mn onderbuik maar met moeite mn rollen en van boven zitten de vaak voorgevormde cups veels te laag dus mn borsten zien er dan ook al niet uit! Maar dit jaar voel ik me eindelijk fijn!! In mn tankini :-D een boxerbroekje bedekt precies wat moet en door de beugels in het topje heb k eindelijk een mooi decollete!! Maar het topje sluit wel precies aan op het broekje dus je ziet geen blote e buik . Ik kan het echt aanraden voor de vrouwen met ma.atje mer!
Ik weet het niet.. Mijn vriend vindt een tankini vreselijk (en ik zelf eigenlijk ook), een badpak vind ik helemaal niks en dat accentueert alleen maar wat ik juist wil verbergen.. De beste optie zou zijn een hipster broekje met bikinitop en dan al het uitpuilend en overhangende spek voor lief nemen.. Nee,als ik dat voor me zie krijg ik al rillingen!
Ik heb onlangs een badpak gekocht met mn maat 40. Heb nogal een buikje (en dikke bovenbenen) dus bikini durf ik niet meer. Het badpak vind ik eigenlijk ook niks maar ik moet wat he. Wil miss ook nog op zoek naar zo'n boxer en dan een bikini topje. Dan zijn mn bovenbenen iig al wat bedekt. Maar loop echt niet meer graag in badkleding sinds de zwangerschappen
Maat 36 en een bikini. Ik koop sinds de zwangerschap wel meestal een broekje 38 anders heb ik net mijn lovehandeltjes er bovenuit piepen en dat vind ik niet mooi. Maar dan moet ik niet het zwembad induiken want dan hangt dat broekje op mij enkels.
Maat 38 en bikini. Voor net na de bevalling had ik een badpak. Geen omamodel, maar gewoon een hip exemplaar, dat vind ik persoonlijk mooier dan een tankini.
Ik maat 42/44 draag meestal een bikini interesseert me weinig wat anderen denken wil ook graag bruin worden
Maat 36 en een bikini Maar ook onzeker hoor..... Cup 70B, maar met een push-up lijkt het tenminste nog wat Benen en billen zouden wel wat strakker mogen En ik als ik het strand op loop, kan iedereen zijn zonnebril opzetten want ik ben zo wit dat het gewoon pijn aan je ogen doet... Haha Maar maar ja er is altijd wel wat te klagen he (en na 2 gezonde kids moet ik eigenlijk ook gewoon niet zeiken) Helemaal eens!
Ik wil aan een paar vragen (die uit schaamte niet meer durven); Wat zou jij zeggen tegen jouzelf als jij een ander was? gaan of niet gaan? ik zou tegen mezelf zeggen: je hebt geen tieten voor een bikini
Ik heb ook kleine borsten maar koop gewoon push up of voorgevormde bikini's. Probleem opgelost En ik heb een slanke taille en brede heupen en een j-lo ass bikini staat mij gewoon mooier. Badpak nog nooit gedragen en tankini ook niet.
Ik heb maat 36-38. Mijn enige probleempje is dat ik zeer korte benen heb en brede heupen (ja, ik krijg lekker allebei Maar met mijn nieuwe bikini ziet het er toch goed uit. Vooral die bikinis met touwtjes aan de zijkant vermijden, dan zijn je heupen een grote open vlakte! Het beste zijn die bikinislipjes waarbij je aan de zijkant ongeveer 1-2 cm brede stof hebt. Maar mag natuurlijk nooit te strak zitten.
ik draag badpak, bikini en monokini heb maat 36 ongeveer (verschilt soms beetje) ik vind van mezelf dat ik een mooi figuur heb! ben best tevreden wil alleen graag wat grotere borsten..
Heb maat 38/40 en ga dit jaar in bikini! Ik heb er een monokini bij.. Dus als ik me echt niet eroverheen kan zetten trek ik die aan. Maar wil eigenlijk meer "schijt" hebben aan de rest en gewoon in bikini gaan! Heb alleen bij me buik witte striae en daarom durf ik eigenlijk niet in bikini.. Maar ga het toch maar doen denk ik!
Ik ga in bikini. Zoals elk jaar. Zwanger of niet zwanger of forser of niet fors. Ik wil een klein beetje egaal bruinen hoor. Geen witte buik ofzo.
ik heb een tankini, ik heb nog een buikje en daarom durf ik niet in jurkjes te lopen ook niet in m'n tankini, ik schaam me er best voor.
Maat 36/38 onder en maat s/m boven en ik ga in bikini... Heb ook een buik vol striemen en het is flubberig maar dat mag ook wel toch, er heeft toch een baby in gezeten
Ik zit vol flubbers, striae en heb spataders op m'n benen. Heb al 3 jaar enkel badpakken gedragen, maar nu.. (ruim 10 kg lichter) en met maat 42 heb ik besloten om gewoon in bikini te gaan deze zomer. Ik vind het onwijs spannend eigenlijk! Maar moet eerlijk zeggen. In corrigerend badpak zie ik er ook niet flatteus uit en heb nu 2 bikini's gevonden die me best aardig staan. Kan van 1 van de bikini's ook een tankini maken, dus die heb ik ook. Ben erg benieuwd hoe het bevalt. Hoop maar dat er niet teveel afkeurende blikken passeren (al moet ik daar natuurlijk gewoon boven staan, maar is makkelijker gezegd dan gedaan). Manlief is blij, want die vind badpakken echt afschuwelijk. Maargoed, binnenkort gaan we op vakantie en ik denk erover om mijn badpak gewoon niet mee te nemen.. Dan moet ik wel in bikini haha..
Durft er iemand een foto te plaatsen? Liefst voor- en achterkant natuurlijk,misschien kan ik m'n zelfvertrouwen wat opkrikken..
Pluis in bikini? Ik durf dat wel heb maat 38.40 en en ben erg wit met striae op mijn buik, borst en benen.. Kan even duren hoor maar ga zo de foro's even maken als mijn jongste wakker mag worden