Babyzwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Samama, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samama

Samama Niet meer actief

Beetje vroeg, aangezien die kleine van ons er nog niet is, maar ik vroeg me af hoe jullie denken over babyzwemmen?
    Vanaf wanneer kan je dat gaan doen met je baby ( leeftijd ) en hoe ervaarden jullie kids het?
    Zat al te googlen, maar kan niets vinden in omgeving Utrecht dus dan zou ik rond moeten gaan bellen..

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wij zijn toen Jasmijn bijna 12 weken was op vakantie geweest in center Parcs. Daar zijn we voor het eerst met haar gaan zwemmen. Was meteen een succes, waardoor we thuis ons opgegeven hebben voor knuffelzwemmen en dat doen we dus voortaan elke week. Ook het zoontje van mijn vriendin doet mee en die is een weekje ouder dan Jasmijn. Er zijn mensen die wachten totdat de kindjes iets groter zijn, maar hier gaven ze aan dat je ze vanaf 3 maanden kan laten zwemmen. Jasmijn vindt het denk ik wel leuk. Tijdens de lse zingen we altijd dezelfde liedjes en doen we dezelfde ritueeltjes. Ook onderwater is geen probleem bij Jasmijn. Hopelijk heb je iets aan het antwoord. Informeer wel even of er een wachtlijst is. In eindhoven zijn er namelijk wel wachtlijsten, zeker op zaterdag. We zwemmen nu dus in een dorp ernaast, waar gelukkig nog 2 plekjes vrij waren. Zwanger ze nog even!

Groetjes Kirsten

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja in rotterdam hebben we "Jip"
    das het dwergnijlpaardje van blijdorp.. en dat staat voor babyzwemmen :)

ze hebben in utrecht vast ook wel zoiets.. maar moet je wel maar net weten hoe het heet :)
    je kan natuurlijk gewoon het dichtstbijzijnde zwembad even bellen :)

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Op de site van de Gouden Gids kun je in Utrecht naar zwembaden zoeken. Als je dan naar de sites van die zwembaden gaat, kun je even kijken of ze aan babyzwemmen doen. Ik kan me niet voorstellen dat dit in Utrecht niet is? Ik woon in een groot dorp en hebben hier wel een zwembad waar ze aan babyzwemmen doen.

Hier mag je vanaf 12 weken babyzwemmen, maar vaak mag het al als ze de 1e prikjes hebben gehad.

Groetjes Saskia

5. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik ben vandaag voor het eerst geweest, geen tijd eerder gehad hiervoor. Het was een groot succes, heerlijk vond ze het!

Ik hoorde dat ze vanaf een week of 12 mogen zwemmen, geen probleem!
    Het is een soort baarmoedergevoel!

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

btw.. sowieso doen de sportfondsenbaden aan babyzwemmen
    end ie heb je in utrecht ook :)

7. Samama

Samama Niet meer actief

Ik zal binnenkort inderdaad even rond gaan bellen en informeren welke zwembaden het wordt gegeven hier... lijkt me zo ontzettend leuk om te doen! Bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina