Hallo allemaal, wij zijn op zoek na een kinderwagen en hebben vandaag kennis gemaakt met de Teutonia Cosmo. Wij vonden het een erg fijne combi-kinderwagen en willen hem mischien aanschaffen. In Duitsland heb je meer keuze wat de kleuren betreft en misschien is ie daar zelfs goedkoper. Wij willen daarom misschien binnenkort een keertje in duitsland kijken. Weten jullie een babywinkel in de buurt van de grens? Het liefst bij de grensovergang bij Arnhem. Alvast bedankt voor jullie reactie! Groetjes, Karin
hallo, als ik in duitsland ben, ga ik zeker langs ernstings family (van baby tot....) heb je bijna overall. groetjes doreen
Ik ben toevallig vandaag bij babyone geweest in Kleve. Vond het wel een beetje tegenvallen wat ze hadden. Vrij 'saai' spul en niet echt iets vernieuwends of veel goedkoper. Of ze die kinderwagen daar hebben kan ik zo niet zeggen, staat miss wel op de site.
Wij wilden graag een Teutonia Spirit S3. In Nederland wel te bestellen, maar schreeuwend duur. In Duitsland echt vele malen goedkoper!! Wij zijn eerst wezen kijken bij Babyone in Kleve. Maar: omdat de Spirit het driewielermodel is hadden ze die daar niet staan (schijnt in Duitsland niet zoveel verkocht te worden). Konden hem wel bestellen geloof ik, maar ik wilde toch eerst even alles zelf zien, proberen en vooral de kleur bekijken. Daarom zijn we doorgereden naar Bocholt (iets verderop, niet veel verder dan Kleve). Daar zijn we terecht gekomen bij de Baby-Pass Fachmarkt. Geen mega-store, maar een behoorlijk assortiment en echt supervriendelijke mensen. Kregen 15% korting op de prijs (en die ligt al een behoorlijk stuk lager dan in Nederland) en vervolgens nog eens 3% omdat we direct het hele bedrag betaalden. Daarnaast kregen we nog een kortingsbon van 19% voor andere grote aankopen (vanaf 50 euro) die we tot de geboorte in kunnen leveren....
Bedankt voor jullie reacties! Dat wordt shoppen! Wow kruimel! Wat een kortingen! Waarom kregen jullie 15% korting? Was dat een tijdelijke actie of zijn jullie goed in onderhandelen? Groetjes, Karin