Haii! Morgen gaan wij even lekker eruit met z'n 3tjes. Aangezien m'n zoontje uit z'n kleren groeit op zoek naar nieuwe outfits... Weten jullie of er nog leuke babywinkels zijn? Op de hema, vd, hm enz na? Ik weet dat er een prenatal en een name it winkel zit. Nog meer leuke? Thnx!
In de korenpassage zit een winkel met babykleertjes en naast de korenpassage ook geloof ik. (ben al een tijdje niet daar geweest dus weet niet of ze er nog zitten) Er zit een Mexx winkel en anders heeft Zara vaak ook wel leuke dingetjes (weet niet zo goed vanaf welke maat)
Die naast de korenpassage (kapoes) die zit er niet meer, die zit nu in de Brinklaan (vlakbij de hoofdingang van de oranjerie). In de korenpassage zit het sprookje en meneertjes en mevrouwtjes. De zara zit in de oranjerie (en de hoofdstraat), name-it en prenatal zitten inderdaad ook in de oranjerie. Op winkelcentrum 't Fort zit emma en sam en op winkelcentrum de Eglantier zit Zoem-kids (hebben ook een webshop). Veel shopplezier!!
Oh, die babywinkel bij de jysk en leen bakker, dat is het babykamerpaleis, maar ik vind zelf de kleding daar niet zo geweldig...
Tuunte is ook leuk! Maar zit niet in het centrum: Filiaal Apeldoorn: Apeldoorn, Korianderplein 39-41.. Tuunte.nl kan ook Zoem-Kids op de Eglantier is ook leuk, maar niet voor je portemonnee