Babyshower...geen geote vriendinnengroep

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DLight, 27 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Mijn zusje wilt een babyshower organiseren voor mij. Nu heb ik zelf 4 vriendinnen waar ik mee om ga. Incl een goede kennis en mijn zusje komen we op 6 meiden totaal. Vind dat zelf wel een klein groepje...je ziet toch vaak dat er wel oets van 10 a 15 meiden aanwezig zijn.
    Wat als er 2 niet kunnen dan zitten we met zn vieren. Moeder is ziek weet niet of zij dat trekt of wilt komen.
    Met nichten heb ik weinig contact dus die ga ik niet voor zo'n dag uitnodigen.
    Hebben jullie wel eens een babyshower meegemaakt of zelf in zo'n situatie gezeten?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb nog een babyshower gehad of meegemaakt, met een paar is ook leuk toch :)

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik heb geen babyshower gehad, woon in het buitenland en al onze vrienden wonen ver weg. Maar al komen er 'maar' twee mensen, dat zijn toch de mensen die om jou geven en om wie jij geeft? :) ik zou juist geen grote happening willen, maar lekker knus met de beste vriendinnen :)

4. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Lekker gaan high teaën of lunchen is ook super met een kleiner clubje toch ?
    Beter een paar goede vriendinnen om je heen dan een hoop vage bekende . Zou t gewoon over je heen laten komen ;)

5. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik had een babyshower met ook een klein clubje denk ongeveer 8 meiden.
    ze hadden allemaal lekkere dingen gemaakt en we hebben gewoon gezellig gezeten ect

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.752
    18.835
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Feestje is een feestje toch?

7. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Is toch een prima grootte groepje?? Ik heb er zelf twee geregeld, eentje voor totaal 5 personen en eentje voor totaal 7 personen. Voor mij zal het ook tussen de 5-7 personen zijn.. (7 als iedereen kan en incl mezelf en m'n moeder en schoonmoeder).

Het hoeft toch niet zo groot allemaal? Juist fijn toch, met een klein waardevol groepje meiden.. kun je tenminste wat gezelligs doen, lekkere hapjes enzo!

Lekker van gaan genieten!

8. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Maakt toch niet uit met hoeveel je bent! Wij zijn weleens met maar 3 meiden gaan lunchen als babyshower, het gaat om de gezelligheid.

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.756
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier heb ik nog nooit een babyshower gehad maar ik moet zeggen waar ik geweest ben waren de babyshowers met een kleinere groep veel gezelliger.

Kleinste was 7 personen en daar zaten ook nog moeder en schoonmoeder bij. 😉

Lekker gaan een high thee of een lunch/brunch. Gezellig toch met zijn 6jes.
    Gewoon doen hoor. Je hoef je huis niet vol te hebben voor een gezellige tijd.

10. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Prijs je gelukkig ;)
    Ik heb nog nooit een babyshower gehad. (Overigens ook geen vrijgezellen feest, en toch ben ik 2x getrouwd)

Ik heb 1 goede vriendin, en een aantal vriendinnen die verder weg wonen, zij kennen elkaar niet.
    Ik zou dolgraag een babyshower gehad willen hebben, maar het zit er niet in....

11. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ik ben verwend met een high tea door zus en schoonzus. 3 beste vriendinnnen en 2 goede vriendinnen. Ik heb bewust zelf aangegeven dat ik het klein wilde houden.
    Vele malen gezelliger.
    En het zijn de mensen die oprecht betrokken zijn.
    Wanneer je 3 goede vriendinnen hebt mag je je rijk rekenen. De rest zijn vaak toch kennissen, buren, vriendinnen via je relatie etc etc. Het gaat om de kwaliteit vh contact. Hopelijk heb je n hele leuke dag!

12. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Maakt toch niet uit hoeveel vrouwen er komen, als het maar gezellig is.

13. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Als je je druk maakt om hoeveel mensen die er komen, dan vraag ik me vooral af voor wie je het doet? Kwaliteit gaat voor inderdaad.

14. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja misschien zijn het ook wel de hormonen 😂 had bij de eerste geen babyshower.
    Ben zelf babyshowers gewend waar veel vriendinnen en hun schoonmoeder aanwezig waren. In mijn situatie komen geen schoonma of schoonzus.
    Bedankt voor jullie reacties!

15. Kleuterjuf

28 jan 2013
    38
    0
    6
    Kleuterjuf :)
    Zuid-Holland
    Ikzelf heb geen vriendinnen; mijn babyshower was georganiseerd door de vriendin van een vriend van mijn man. En voornamelijk waren de vrienden van mijn man er. Maar het was leuk, en daar gaat het om. Volgens mij gaat het er niet echt om wie en hoeveel er komen ;) Als het maar leuk/gezellig is!

16. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Mijn eerste feestje was met een grote groep vriendinnen en (schoon) zussen en -moeders.
    2e keer met 2 vriendinnetjes ook dat had net zoveel charme. Het gaat er om dat ze iets voor je regelen. Wat en met wie doet er dan niet toe wat mij betreft. Het gebaar is wat telt :)

17. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb bij mijn eerste een grote shower gehad (veel meiden, ook kennissen etc). Bij mijn tweede alleen mijn beste vriendinnen (stuk of 6). Eerlijk? De tweede was veel gezelliger! Zo een leuke middag gehad!!

18. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    mijn baby shower was ook klein en meer en deel familie. ik vond het super leuk en gezellig :)

19. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Wat wou je doen dan? Vrienden gaan zoeken met het oog op een grote babyshower? :-D Omdat dat er op facebook drukker uitziet ofzo? Ik denk dat wat jij een probleem noemt juist een ongekende luxe is. Je weet wie je vrienden zijn, hebt geen beste, goede , redelijke en matige vrienden die je hoeft te categoriseren en je verspilt je leven niet aan mensen die er niet toe doen. Heerlijk toch?!

20. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier hetzelfde!

Deel Deze Pagina