babymax (negatieve ervaring)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door liesski, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesski

liesski Actief lid

14 dec 2007
    137
    0
    0
    verpleegkundige i.o
    arnhem
    Ik ben er helemaal klaar mee!
    Personeel was vriendelijk en we werden goed geholpen. Maar toen de spulletjes kwamen voor kerst kwamen we er achter dat de commode niet compleet was.
    We zitten nog steeds te wachten op de goede onderdelen..... Ik heb al een paar keer gebeld en ze kunnen alleen maar zeggen dat ze er ook niks aan kunnen doen en dat de spullen uit de fabriek moeten komen. (fabriek in buitenland). Een andere konden ze ook niet leveren omdat de andere commodes van dit soort hetzelfde probleem hebben.
    Ik baal als een stekker! EN zit op de schopstoel, want de kinderkamer is nog steeds een zooitje omdat ik niks kan doen! EN zolang heb ik niet meer!
    Als het deze week nog niet voor elkaar is wil ik een andere! Dan maar een tijdelijke, dan mijn kind straks op de grond of weet ik veel waar een schone luier om moeten doen!

WIe heeft ook ervaring en wat is er aan gedaan?

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Wij hebben ook alles besteld bij babymax en ik vind het een fantastische winkel. We zijn erg netjes geholpen en alles is keurig netjes afgeleverd.

3. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Hier ook babymax. Welke kamer heb je besteld? Wij hebben como. Half maart kunnen we hem ophalen. Ben benieuwd. Bij de vorige hebben we geen problemen gehad.

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hier geen ervaring met incomplete kamertjes (die van ons komt van marktplaats), maar oh, oh, wat vind ik de service en klantvriendelijkheid vér te zoeken bij de babymax: ben er nu 3x geweest, en 3x de gezochte spullen niet voorradig (terwijl eerder aan de telefoon gezegd werd dat het er was. sta je daar voor nop!). bestellen wordt niet voorgesteld door personeel, ze helpen je niet (moet je om vragen) en dan nog heel ongeinteresseerd allemaal.
    mij zien ze er niet meer! :(

sterkte met jouw commode. vind het schandalig, en zou als ik jou was écht op mijn strepen gaan staan!

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wij hebben ons kamertje ook bij babymax vandaan. Alles is netjes geleverd alleen de wandplanken bleken de verkeerde kleur/type. Ik heb ik gelijk over gebeld en heb ze dezelfde dag nog om kunnen ruilen.

Deel Deze Pagina