Welke drinkbeker?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Babs1977, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Wat voor drinkbeker gebruiken jullie voor je kindjes?
    Ik had eerder altijd de tuitbeker van Avent. Met zo'n zachte tuit eraan. Dat ging opzich prima. Alleen kon daar erg weinig drinken in.
    Nu hebben we de Nuby drinkbeker met een rietje. Alleen ze snapt er niks van. Ze kan wel uit een rietje drinken maar ze houdt de beker op zijn kop want dat moest met de Avent natuurlijk ook. En ja, dan komt er niks meer uit ha ha.
    Welke beker gebruiken jullie? En doen jullie in diezelfde beker ook de melk? Of gebruiken jullie daar iets andes voor?

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Jelle heeft een drink beker met een rietje (wel antielek variant) mom staat erop

zijn melk krijgt ie gewoon uit de fles met speen dit drinkt makelijker voor hem
    en hebben wij nog 3 knuffel momenten
    uit een gewonen beker lukt wel, maar dit is zo'n knoeiboel dan krijgt ie nog niks binnen dus vandaar uit de fles

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik heb die van Nuby, anti-lek en werkt prima.
    Zijn er 3 in omloop bij ons thuis.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ook hier de nuby rietjes beker... vind het ideaal, Tygho weet dat deze beker niet omhoog moet, en zijn fles wel.
    Slimmerd hahah :)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij gebruiken de difrax anti lek beker.. Haar pap kijgt ze nog lekker op schoot uit een flesje.. ;)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.214
    7.254
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij gebruiken een gewone beker. Vanaf 7 maanden gaan oefenen en dat gaat prima. Ik hou 'm wel nog voor haar vast.

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    voor sap en water de tuit van de hema en voor melk een gewone beker. (met handvat)

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

De jip en janneke tuitbeker van de Hema.

9. mel1977

mel1977 Actief lid

hoi

Na lang zoeken de ideale tuitbeker gevonden:die antilek-tuitbeker van difrax voor thee, melk en sap. De gewone plastic drinkbekers van ikea voor water tussendoor. (soms ook voor thee/melk/sap, maar 't is nog een beetje kunstig smijtwerk, dus zo zonde ;))

groetjes

10. en bumba antilekbeker en een nuby rietjes beker. Ze krijgen het vanzelf door je moet de beker iedere x naar beneden duwen en dan krijgen ze door dat er dan wel iets uitkomt.

Gewoon wat geduld hebben

11. Babs1977, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

12. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb 2 nuby antilek rietjes bekers en 1 difrax antilek tuitbeker.

De nuby's gebruiken we voor aanmaak,water, sapjes en melk.
    De difrax gaat mee naar bed met water erin.

Ik vind de nuby's heel fijn maar die van mij drink de laatste week eigenlijk alleen nog maar uit een gewone drinkbeker voor onderweg zijn ze ideal.

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij hebben altijd een met een zachte tuit die met hsrde vind ze echt helemaal niks. uit rietje drinkan ahd ze pas laat door. thuis doet ze dat nu wel. gewone beker kan ze wle maar ze is bang dat ze mot dus heeft ze leiver niet hihihi.

Deel Deze Pagina