We hebben nu de babyfoon Alecto DVM-80. We zijn er erg tevreden over. Goed beeld en geluid. Nu er een tweede op komst is, dachten we klaar te zijn met de koop van een extra camera. Helaas blijkt nu dat je dan wel beide kindjes op één scherm kan zien, maar je moet kiezen van welke kamer je het geluid wil horen. Absoluut niet ideaal, we willen én het beeld van beide kindjes op één scherm én het geluid van twee kindjes. Wie weet bij welke babyfoon dit mogelijk is? Ik heb uiteraard al wat rond gezocht, maar het lijkt erop dat dit niet mogelijk blijkt te zijn. In dat geval gaan we op zoek naar een tweede, losse babyfoon. Maar mocht iemand toch een tip hebben, hoor ik het graag
https://www.baby-dump.nl/producten/babyfoons/53/luvion-essential-digitale-beeldbabyfoon/39157/ Eij hebben deze. Als er geluid is op een van de kamers springt hij op dat scherm. Ik vind het niet nodig om continu geluid te hebben, alleen als er daadwerkelijk geluid op de kamer is. Denk dat als je dat wel wilt je op zoek moet naar een tweede ouder unit.
Ik denk toch dat we voor een tweede unit gaan en dan een goedkope versie. Dan laten we deze op de babykamer en kopen we voor de oudste een nieuwe. Is gelukkig een hele goede slaper, dus vind dan een hele dure babyfoon minder belangrijk.