Babyboefjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door johssa, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Hoii,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met kaartjes van Babyboefjes.nl . Ik kom op internet verder niet veel ervaringen tegen:( Maar ik zag wel hele leuke, dus vandaar daar ik het hier even vraag! Ben benieuwd.

2. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    We hebben de kaartjes van onze oudste daar besteld en dat gaan we nu weer doen. Hele goede ervaring! Ook mijn broer heeft er de kaartjes besteld.

3. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    okee, bedankt voor je reactie:D

4. Laust

Laust Niet meer actief

Wij hadden daar ook kaartjes besteld en echt een super service. We kregen het proefje snel via de mail toegestuurd en ook de daadwerkelijke kaartjes waren er snel. De kwaliteit is ook prima en de prijs is super gunstig!

5. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Hier proefdruk besteld. Was er snel, goede kwaliteit.

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij ook proefdruk besteld. Vond t mooi!

Maar toen kwam k bij geboortepost.nl via de zwangerdoos van prenetal! Daar proefdruk besteld en die was echt veel mooier!!
    Dus wij gaan toch voor geboortepost.nl

7. Fortunato

Fortunato Lid

14 okt 2008
    75
    0
    0
    Hiee ook bij beide kindjes de kaartjes besteld en super service, goede kwaliteit en niet duur! Aangezien wij iets van 125 kaarten moesten wilden we ee niet belachelijk veel aan uitgeven. Ze werken ook goed mee met je wensen, want ik wilde op voorkant een iets ander lettertype, geen probleem!

8. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Wij hebben daar de kaartjes vandaan voor onze oudste..erg leuke kaartjes voor een leuke prijs. Ze waren ook snel geleverd.
    Voor de tweeling op komst willen we daar ook wel weer bestellen.

Deel Deze Pagina