Een tijdje geleden had ik hier een topic over gelezen, maar weet nou niet of ze nou inderdaad zwanger bleek of niet. Ze zou, na een weekendfestival, maandagochtend naar de dokter gaan. Ben even benieuwd, was ze wel of niet zwanger? Tja, even nieuwsgierig hoor
Dat was 'Semh'. Ik volg d'r ook steeds maar geen berichten van haar kant volgens mij. Ben ook erg benieuwd!
Oh ok, dan heb ik de topic net gevonden. Maar zie dat ie gesloten is, omdat er een aantal niet zo aardig reageerden. En TS had nog niet gereageerd. Nou, dan gaat het volgens mij over... xx
Was dat dat meisje waarvan iedereen (incl de vk hier op het forum) zei dat ze niet zwanger was/kon zijn, maar waar ze zelf niet aan wilde en toch bang bleef? Of haal ik nu mensen door elkaar?
Volgens mij bedoel jij idd iemand anders. Dit meisje had hier al een foto van de test laten zien, waar al een lichtelijke tweede streep op verscheen. Maar ze wist het dus allemaal nog niet zeker.
Volgens mij is er niets over haar duidelijk. Wat mij betreft kan deze topic op slot. Voordat we weer van die geweldige reacties krijgen zoals hierboven.
Dan is het idd niet het meisje dat ik bedoel. Lijkt me erg heftig, 17 en zwanger (uitgaande van de positieve test waar je het over had). (en wat een enorme zegen als je op 17-jarige leeftijd niets anders hebt dan je examens om je druk over te maken!)
Ja ik dus ook! Had d'r ook al een pb gestuurd maar daarop reageerde ze niet. Jammer dat je in een topic toch zo kan meeleven en dan ineens helemaal niets meer hoort. Maar goed, laten we duimen dat het goed met d'r gaat!