baby voelen met 13 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RSL, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik voelde zo vroeg ook al van alles. Niet dagelijks, maar af en toe zeker. En ook al was het toch niet de baby, ik heb ervan genoten :D

2. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Ik ben 12w en ik heb ook het gevoel dat ik het kindje al voel en het zijn zeeeeker mijn darmen niet. Die zitten niet zo laag. Echt alsof er een luchtbelletje zit die knapt, zon plopjes gevoel. Ik voel dit als ik rustig zit of lig. Zou nietweten wat het anders moet zijn

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik denk ook niet dat je het kan beschrijven, je moet het echt voelen natuurlijk :D
    Heb vandaag echt wel een keer of 7 die kriebels gevoeld en nu ik weet wat het is valt het me ook echt wel op! Hopelijk ga ik snel nog andere dingen voelen van de uk, lijkt me zo leuk :)

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Gisterenavond in bed voelde ik het al en vandaag ook een keer of 3.

Is lastig uit te leggen maar net alsof er een druk in de baarmoeder is, en soms van die klopjes alsof de kleine schopt, niet aan de buitenkant voelbaar maar echt in de baarmoeder.

Verbeeld ik me dat nu of schopt de kleine dan echt al? Wat is die druk ik de baarmoeder? Is de kleine zich dan aan het draaien of uit aan het rekken dat hij tegen de wand van de baarmoeder drukt?

5. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Dat kan hoor! Mijn 1e heb ik met 14 weken voor het eerst gevoeld :)

Prachtig gevoel he! Geniet er lekker van

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik vind het ook erg bijzonder maar ik ben bang dat ik me dingen in het hoofd haal en het niet de kleine is die ik voel omdat de VK zei dat je met 14 weken echt nog niks kon voelen en pas vanaf 18 weken met veel geluk :(

7. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    Ik voelde ook al wat kriebelen onderin me buik met 13 weken. Et was niet dagelijk maar k weet wel zeker dat het de baby is geweest. Dat gevoel werd iedere week sterker

8. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik heb woendag de afspraak bij de gyn gehad. En hij bevestigde dat dit zeker kon. Al was het wel vroeg. Onze uk is erg bewegelijk. En mijn placenta ligt onderin tegen mijn rug aan. Misschien dat dat ook bevorderlijk is. . geen idee. Hier blijkt het dus inderdaad om mijn ukkie te gaan :D wat een heerlijk gevoel die klopjes tegen de binnenkant van mijn buik... geniet er ontzettend van

9. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ik had het ook al zo vroeg..word steeds duidelijker..
    soms is het ineens heel rustig daarbinnen en maak ik em zorgen ..
    maar dan ineens voel ik hem weer :D

Deel Deze Pagina