Hallo lieve dames. gister was ik 13+2. Ik zat op een verjaardag en ik denk dat ik mijn kindje voor het eerst gevoelt heb... 2x.. later toen ik thuis was weer. En net lag ik even op de bank, en voelde ik weet hetzelfde. . een heel vreemd gevoel of er een stuipje onderin mijn buik was.. of een zeepbel die knapt ( geen idee hoe dat voelt eigenlijk ) Is dat niet te vroeg? of kan het wel?
Ik voel de baby ook al 2 weken. Eerst een soort kriebels en nu echt duidelijk. Nog niet zo vaak maar zeker dagelijks. Mijn dochter voelde ik met bijna 17 weken al heel duidelijk aan de buitenkant. Met 20 weken ging mijn hele buik heen en weer. Het kan prima hoor. Geniet er maar van <3
O het kan zeker wel! Ik voelde onze tweede ook al met 13 weken. Het is maar net waar de placenta zich gaat ontwikkelen. Bij de eerste zat ie laag voor, dus hem voelde ik met 17 weken 'pas'. Bij de tweede zat ie hoog in m'n zij dus toen al met 13 weken.
Het kan zeker. Zo'n gevoel van een luchtbel die uiteenspat van binnen is ook echt de baby verzekerde de vlos mij. Zelf heb ik dat 1x gevoeld een paar wk terug. Nu voel ik af en toe gekriebel. Maar mijn placenta ligt voor, dus het gaat nog wel ff duren voor ik van buitenaf iets kan voelen. Helaas
Hier voelde ik de kleine ook al met 13 weken, toen de echte plopjes. Maar al sinds 11 weken af en toe het gevoel alsof er een bal draaide in mijn buik. Via echo bevestigd dat dat toen ook echt de kleine was. Vanaf 15 week voel ik de kleine echt heel duidelijk en de hele dag door. Inmiddels schopt hij zo hard dat je mijn buik sinds een week of 2,5 echt ziet bewegen en mijn man kan hem nu ook voelen. Dus zo vroeg kan je de kleine echt al voelen .
Het kan, mijn vk vroeg ook al of ik de kleine voelde. Tot nu 2x toen ik de was aan het ophangen was, dat ik wat voelde draaien, maar verder nog niets. Net als bij mijn dochter loopt de grote van de baarmoeder een week voor. Mijn dochtertje voelde ik met 15 weken alles was gunstig, placenta ligt nu voor, dus het zal waarschijnlijk wat langer duren voor ik elke dag de kleine voel.
Ik ben dus toch de enige niet.. Ik ben er eigenlijk zeker van dat t ons ukkie is. Ik ken mijn lichaam door en door,, en dit kende ik nog.. wat een fantastisch gevoel! Als het de kleine is zal ik dit vaker gaan voelen, en dan zal het na verloop van tijd steeds sterker worden. Ik ben helemaal in de wolken Ik heb woensdag weer een echo ( de vervroegde 20 wkn echo) Ik hoop dat ik het dan weer voel, en tegelijkertijd kan zien.
Ik meen ook dat ik vannacht en gisternacht wat gevoeld heb. Geen idee wat het dan precies is maar het voelde als een soort kriebel in m'n buik, leek wel een ploppend vlindertje of zo. En ik werd er heel blij van Maar misschien heb ik het wel gedroomd
Ja hoor, volgens mij kan dat prima! Ik voelde ons kindje met 14 weken. Het voelde toen als een kleine dansende zeepbel Geniet ervan!!!
Ja, ik denk dat het kan, want denk zelf de kleine ook op die termijn voor het eerst te hebben gevoeld!
Ja, dat kan zeker wel! Geniet van deze bijzondere momentjes 😍 Ik voelde onze uk voor het eerst met 12.4 weken. Hele lichte kriebeltjes☺️ Ik voelde onze uk toen nog niet dagelijks, maar wel 4 à 5 x per week. En als ik ikke voelde was het heel regelmatig De verloskundige heeft toen ook bevestigt dat het onze kleine uk was Mijn placenta ligt ook voor, maar ik heb dus wel het geluk dat ik ukkie al zo snel voel! Misschien wel doordat uk volgens verschillende echoscopisten drukker is dan normaal 😁 Helaas voor manlief is er aan de buitenkant nog niks te voelen, dus hij moet nog even geduld hebben...
Ik heb de kleine ook al met iets meer dan 13 wkn gevoeld. Ik dacht ook nog dat het niet zou kunnen, maar toen het iedere keer terugkwam, kon het niet anders dan de kleine uk zijn.
Mmm ik wil ook wat voelen maar heb geen idee wat jullie bedoelen met plopjes of zeepbellen die uit elkaar spatten Kan me geen verbeelding van dat gevoel maken maar waarschijnlijk zul je het moeten voelen om het te weten. Ik voel wel goed mijn baarmoeder boven mijn schaambot uitsteken al een paar centimeter en als ik daar gevoeld heb, dan voel ik echt een soort van druk (ik voel voorzichtig dus niet kei hard duwen), kan het niet echt verklaren en dan af en toe een steekje maar geen idee wat dat is. Is sowieso de eerste voor mij dus heb geen idee wat je hoort te voelen allemaal
Bij een eerste is het vaak wat later, maar het kan best hoor. Dit keer (de derde) voelde ik hem al met 9 weken. Ik heb erover getwijfeld of het wel echt was, maar met de 12 weken echo zag ik hem springen, en dat voelde ik echt. Wel altijd heel erg laag, en dat is nog steeds zo. Nu is gebleken dat de placenta aan de voorkant ligt, best hoog, dus logisch dat ik hem alleen heel lag voel. De vk en de echoscopiste met de 20 weken echo konden zich heel goed voorstellen dat ik hem al zo vroeg voelde, hij schijnt vreselijk druk te zijn in mijn buik
Trouwens, nu ik er echt al eventjes over nadenk heb ik wel vaker kriebels net boven mijn schaambot, net ook weer, ik doe dan automatisch krabben Eerder heb ik dat nooit gehad, is best een grappig gevoel maar is net alsof je jeuk krijgt, is dat dan wat sommige bedoelen?
ik voelde mijn mannetje ook al met 13 weken weet zeker dat hij het was want later werd dat gevoel duidelijker ik zou zeggen genieten!!!
Ik denk dat dat inderdaad is wat ik/wij bedoelen drieka Idd net achter/boven je schaambot! Een vreemd gevoel. gewriemel of plopje, stuipje, kriebel.. geen idee hoe ik het goed uit kan leggen haha