baby overall

Discussie in 'De lounge' gestart door guppekop, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wie weet waar ik een overall in maat 74 of 80 kan kopen? ik bedoel niet zo'n skipak, maar een "grote mannenoverall". Wij wonen op een schip en het achterdek, waar dus gespeelt mag worden, is vaak vies en nu zat ik te denken: als ik hem dan een overall aan doe als hij naar buiten gaat kan hij toch gewoon lekker kruipen en hoef ik hem niet gelijk weer om te kleden als we weer naar binnen gaan! Een skipak vind ik er nu nog te dik voor.

2. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Hallo,

www.stoerensterk.nl

Hier zijn hele leuke, alleen wel vanaf maat 98.
    Maar mijn boys hebben ze ook al aan.En zitten normale kleertjes in maat 80/86

Pijpjes en mouwtjes omslaan.

groetjes Minou

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  4. Tese

Tese Niet meer actief

:D Dat had ik niet gezien hahaha

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tja, daniel zit net pas in 74 dus dat verschil vind ik te groot eigenlijk:) maar ik ga die site wel onthouden!

@muppet...kortjes pijpjes moet ik zeker niet hebben want dan word zn broek nog vies:D

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

de echt overalls gaan vanaf maat 86

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zijn die in een gewone winkel te koop? want ik wil dan eigenlijk wel eerst passen voordat ik het koop

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Beetje offtopïc misschien maar zijn jullie ondertussen al van die boot met die ´nare´ baas af?

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja wel van dat schip af maar hebben (nog) geen loon gehad van laatste 3weken. Laatste waarschuwing is nu de deur uit en anders andere stappen onderneme

10. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Bij de Welkoop/ Boerenbond kun je overalls kopen van maat 98. Die voldoen best goed met omgeslagen mouwen en pijpen.
    Mijn zoon had vorig jaar overall maat 104 aan, terwijl hij op dit moment pas in kleding maat 98 zit.

11. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Bij Welkom bij Van Cranenbroek ! kan je ook overall's kopen. Weet alleen niet in welke maat. Ik zou ook zeker een maat groter kopen omdat je er eigenlijk altijd kleertjes onder laat dragen. Het is ook wat prettiger bewegen als het niet zo strak zit en mouwen en pijpen kan je gewoon omslaan.

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

ja, ze zijn er in die maatjes, ik heb er een verkocht en in het winkeltje waar in vrijwilligerswerk doe hangt ie ook. Ik zal eens vragen waar ze precies vandaan komen maar het is een boeren benodigdheden zaak. dus niet een tuincentrum, maar zo'n officiele. zoek anders eens naar dat soort zaken. z zijn er dus wel

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ons manneke heeft een budelbroek aan dat hebben ze hier in dld veel niet een compleet pak dus meer een soort tuinbroek en dan waterafstotend maar ook weer geen regnbroek haha hadden ze bij c &a.

me ma heeft vroeger zelf een overal gemaakt van een oude van me pa. die heb ik dus nog nu voor de kleine man.

14. stoer en sterk

stoer en sterk Nieuw lid

15 okt 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie leuke reacties!

We hebben inderdaad meer animo gehad voor overalls voor de allerkleinsten. Daarom brengen we onze kinderoveralls ook in maat 86 op de markt. Vanaf eind november kun je ze bestellen op de website www.stoerensterk.nl . Ze zijn straks beschikbaar in roze en blauw.

15. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    Wij hebben een abeko broek gekocht bij kinderregenkleding.nl
    Geen overall, wel een hele sterke waterdichte speelbroek. Hardstikke handig en ook in kleine maten verkrijgbaar.
    Ik denk dat dit is wat ze in Duitsland een budelbroek noemen (zie vorige poster)

16. Female

Female Niet meer actief

Van craenenbroek, vanaf maat 92 geloof ik. Gewoon omrollen, Kynan doet er al heel lang mee

Deel Deze Pagina