Baby model

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Michelle1987, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle1987

11 sep 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Is er iemand bekend met baby modellen bureau's?
    Ik wil mijn doctertje van 4 maanden graag inschrijven! Maar het is allemaal in amsterdam wat voor ons geen probleem is! Maar ze nemen alleen kindjes aan die binnen een straal van 15 km wonen! Ik ga natuurlijk wel kijken of mijn dochtertje het leuk vind, gek genoeg vind ze aan en uitkleden heel erg leuk! Ik maak ook heel vaak foto's van haar! Net of ze ervoor gaat zitten! Ik krijg elke week wel 5 reacties van vreemde mensen dat ik haar moet gaan inschrijven dus ben ik er steeds meer over na gaan denken! Ik hoop dat iemand mij zijn/haar ervaringen wil delen! En dat iemand tips heeft voor bureau's!
    Hier een foto van ons kindje!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=459942217445509&set=o.419873024718463&type=1&theater&notif_t=like

Groetjes Michelle

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Je kan inschrijven maar je zal echt nooit benadert worden tot je kindje meer kan: lopen bijvoorbeeld.
    Sommige schrijven in maar is gewoon bijna geen aanvraag voor babys.
    Op facebook vaak oproepen z8, babyface, imps voor modellenwerk maar vanaf maatje 80

Moeder anne is de bekendste maar babys schrijven ze niet bijna.
    Google en vind nog meer. Let op dat het moet gratis zijn of 10-15 euro per inschrijving voor beheer.

Mijn dochter is ook een pracht baby ik maak ook zelf fotos en vernieuwd af en toe bij modellen bureau. Bekijk bijlage 370081

3. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik heb Luc ook ingeschreven bij Moeder Anne en we wonen verder dan 30km. We hebben daar nog geen opdracht gekregen.
    Er zijn af en toe wel opdrachten voor baby's, ik word er vaak op gewezen via facebook.
    Volgende week opdracht voor de knippie waarschijnlijk.

Het schijnt dat The Kids de meeste opdrachten heeft, maar die zijn heel selectief. Luc is daar niet ingeschreven.
    Je kan op facebook wat modellen bureaus toevoegen, dan zie je als ze een oproep hebben. Bv Typies, typtop en anti-models. Daar komen wel eens oproepen op. Ik heb vaak genoeg oproepen voor maatje 68 gezien.

Probeer haar anders gewoon bij een paar bureaus in te schrijven. Bij de meeste is het gratis. Dan zie je het vanzelf wel.

Oh ja, wees niet teleurgesteld als jouw kindje niet wordt uitgekozen. Ik heb Luc redelijk vaak aangemeld voor een shoot en dan werd hij niet gekozen. Ik vond dat erg vervelend, maar er zijn natuurlijk super veel kindjes die zich aanmelden.

4. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Ik zag toevallig voorbij komen dat ze bij Prenatal Hearts voor vrijdag een baby maat 68 zoeken, misschien is dat iets?

5. Michelle1987

11 sep 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt allemaal!
    Ik was te laat voor de prenatalshoot en "Haven" heeft eigenlijk nog wel maatje 62;)

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
  7. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
  8. Michelle1987

11 sep 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL

Mooi meisje hoor!

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dankje! Jullie ook ukkies erg leuk!
    Maar indd babys te veel.. Ik werd bij the kids ingeschreven maar niet bij moeder anne ;)
    Verder zijn er nog wat paar maar het is echt meer voor kinderen.
    Vaak alle babys zijn schattig en bij kinderen is het dan anders die hebben karakter al en haar/look etc.
    Bij moeder anne zeiden ze dat ik bij 1 jaar moet nog keer proberen insturen.

Deel Deze Pagina