Hallo dames bevinden er onder jullie ook dames die ervaring hebben met een baby hangmat ? ik ben er helemaal weg van en zou er graag 1 aanschaffen maar heb er nog geen ervaringen over kunnen lezen . het lijkt met zo ideaal omdat ze zo makkelijk in te klappen zijn en dus ook makkelijk mee kunnen bijv. maar je hebt ook geen bedden goed nodig zoals bij een wiegje ( hij kan in de lodger bunker slapen ) iemand een mening / ervaring ? groetjes makka
ik lees ook mee En ik hoop dat er reacties komen Als er alleen maar meelezers komen hebben we er ook niets aan hahaha
Ik heb er 1 van een vriendin geleend. Hij is echter niet inklapbaar, dus misschien een verouders model ofzo? Neemt zelfs vrij veel plaats in omdat de standaard (van hout, dus niet echt lelijk ofzo) vrij lang is. Ik stoot er vaak mijn voeten tegenaan Verder vind ons ukkie het heerlijk. Waar je wel rekening mee moet houden, ik weet niet of jullie nog meer kinderen hebben, maar ik heb er ook 1 rondlopen van bijna 2, die het erg aantrekkelijk vindt af en toe een flinke zwieber aan die hangmat te geven als de baby erin ligt. Best gevaarlijk dus, en niet te veroorloven hem even alleen te laten, want voor je het weet gaat het mis. Verder geniet ons mannetje ervan hoor, ideaal ding. Ik heb eigenlijk nog niet uitgeprobeerd of ik hem ook in de box kan hangen, volgens mij moet dat best lukken en heb ik meteen die standaard uit mijn huiskamer. Ik zal het vanmiddag eens testen.
Ik verkoop babyhangmatten voor in de box en kan je dus ervaringen van klanten vertellen. Ik ben zelf nu 33,5 week zwanger maar hoop dat mijn kleintje er straks ook van kan genieten. Verder is het per kindje verschillend. Het is in ieder geval belangrijk om te bedenken dat je er niet heel erg lang lol van zult hebben. Zodra je kindje heel erg beweeglijk wordt, vind ik het gevaarlijk worden. Voor het hele begin is het heerlijk omdat ze dan dat geborgen gevoel hebben wat ze in de baarmoeder ook hadden, ze liggen dan echt in een kommetje. Voor mijn nicht had ik er eens eentje gemaakt en dat kindje heeft er weinig in gelegen, maar dat was vooral omdat ze het zelf eng vond.
Hallo lezers en meelezers, Ik ben in 2007 bevallen van mijn zoontje Tygo en heb toen tijdens mijn zwangerschap zelf een hangmatje gemaakt voor in de box. Deze was ook niet zo makkelijk om ergens mee naar toe te nemen want ik had hem toen vast gemaakt met stevig touw om de bovenrand van de box. Ik ben nu weer zwanger en ga daar nog een andere oplossing voor verzinnen. Tygo mijn zoontje vond het helemaal geweldig. Sliep hier heel erg goed in, lekker geborgen en in elkaar liggen net zo als in de buik. Hij heeft er echt heel lang in gelegen totdat de hangmat het gewicht bijna niet meer kon houden. Maar het is zeker een goede aanrader, ook zeker voor baby's die moeilijk in slaap kunnen komen. Als dat zo was bij Tygo legden we hem hierin en wiegde we hem zachtje heen en weer en was hij vaak zo vertrokken. Ik hoop zo genoeg te hebben verteld en ls jullie nog vragen hebben stel ze maar. Groetjes Peet
oh dank je wel ! tis toch wel positief zon ding ! heb er imiddels 1 gekocht op marktplaats , hopelijk vind de beeb het wat strax . dank je wel voor de antwoorden !
Wij gebruikten ze in het kinderdagverblijf voor baby's die moeite hadden met slapen. Wij lieten ze echter niet alleen als ze er in lagen, want het blijft wat gevaarlijker vind ik zelf. Als het toch ongemerkt erg gaat bewegen of draaien. Wij hadden wel echt 'nestjes' die je ook aan te bovenkant wat dichter maakte zeg maar. Zelf heb ik een stoffen gekocht voor in de box te hangen, maar we moeten nog zien of dat wat is. In het begin lijkt het me fijner dan in zo'n grote 'open' box. Die van mn broer heeft er trouwens ook heerlijk in geslapen. Dus inderdaad.. wisselend, maar ik merk dat veel kindjes het wel heel fijn vinden, dus zeker de moeite waard om het te proberen lijkt me!
mijn vriend heeft er 1 gekocht die je in de box kan vast maken, ik ben heel benieuwd hoe die straks gaat bevallen, mij lijkt het persoonlijk heerlijk
Als ik het zo lees zijn jullie er allemaal best enthousiast over! Aangezien mijn dochter veel darmkrampjes heeft gehad de eerste 4 maand had ik zo'n ding toen graag willen hebben. Ik denk dat ik maar ff af wacht hoe deze Frumpie reageert op gewiegd worden en als dat 'm goed bevalt zal ik er zeker eentje gaan maken! *kwou dat ik zelf in zo'n hangmatje kon *
Mijn zusje had er eentje gemaakt die je in de box kan hangen. Was niet makkelijk mee te nemen. Maar hier thuis heeft hij er veel ingelegen. Vooral als hij krampjes had en ik net op dat moment dingen moest doen was het ideaal want lag hij toch in de goede houding en geborgen.
kan zo.n hangmatje ook in een ronde box bevestigt worden? ik heb nl een ronde box en zie bv op marktplaats alleen vierkante boxen erbij..