Wat is een leuke of leerzame app voor mijn dreumes van 1,5? Heel af en toe mag hij met 1 van ons op de bank kijken en klikken op de iPad (en dat is een feest voor hem) maar dan blijft het bij foto's klikken/schuiven oid. Ik heb al wel gezocht op baby app, maar dan krijg je allemaal dingen naar voren waar hij echt nog veel te jong voor is.
Mijn dochter speelt graag spelletjes van de duckie deck collectie, maar dat is op een Windows phone, geen idee of die er ook is voor iPhone. Verder veel dieren apps, zoek anders eens of dieren/boerderij.
Aanraders voor ipad vind ik - de apps van kikker en bumba (wel redelijk prijzig voor wat je krijgt) - puzzel apps (ook simpele waarbij je het plaatje naar het juiste vormpje moet slepen) - drawing carl - dog world 3D Deze vindt zoon erg leuk. Je moet een hondje verzorgen; eten geven, wassen, aaien, spelen. En KinderTube.nl | Meer dan 6000 Kinderfilmpjes online kijken, deze werkt ook goed op de ipad en je kan er filmpjes kijken, maar ook spelletjes spelen.
Soundtouch (dierengeluiden en geluiden van voertuigen) Baby's eerste spelletjes-LT (dieren zitten verstopt achter bomen, stenen en die moet je aanklikken om tevoorschijn te toveren) Aquarium (visjes aanklikken die dan gek gaan doen) Groot succes hier! Ipad ligt dus achter een deurtje die hij niet open krijgt en op mijn telefoon kijk ik alleen als hij slaapt of als ik op het toilet zit Ik verbaas me elke keer als ik zie dat zl weet hoe de ipad aan moet, van de vergrendeling af en dan zelf een app aanklikt. Is hij het spel zat dan klikt hij op de thuisknop en opent iets anders