Hey Iemand hier ervaring mee? Ons zoontje bijt wel vaker de lak van z'n park (box) af. Vooral als er tandjes op doorkomen staan. Het lijkt precies of het hem goed doet. Natuurlijk proberen we dit te stoppen door dan maar z'n speen te geven. Nu had ik hem vanavond slapen gelegd, maar hij weent nog altijd even, moet dan nog wat melk en valt dan dadelijk in slaap. Is z'n avondritueel Vanavond kom ik boven, staat hij vrolijk in z'n bedje naar me te lachen. Toen ik dichterbij kwam, zag ik dat hij 2 stukken fineer, de grootte van een euromunt, uit z'n bedje had gebeten. Z'n slaapzak ging ook helemaal vol. Geen idee of hij iets ingeslikt heeft en of het kwaad zou kunnen. Het fineer dat er nog los op hing, heb ik verwijderd. Het hout eronder is door en door nat. Zoontje is alert, vrolijk, merk echt niets anders aan hem. Nu slaapt hij gelukkig Heeft er iemand ervaring hiermee? En hoe hebben jullie dit opgelost om dit in de toekomst te vermijden?
Zo zeg, en dat voor een babyledikant?? Is dat wel vertrouwd dat spul? iK zou de fabrikant even bellen.. Dat kan bij ons bdje echt niet! Je kunt overigens wel kribbebijters kopen Kribbebijters Boxbijter Gummi Crib Rail
Bij ons knauwde ons dochtertje ook op de houten bedrand, wij hebben er een laken omheen gedraaid, opgelost
Die randen passen volgens mij niet op alle bedjes. Ga er zo wel halen voor bij m'n schoonouders, want daar staat zo'n bedje van Ikea en daar heeft hij ook al tot bloedens toe in gebeten... @ gonnie: Krijg de link niet geopend... @ eylem: Da's misschien nog een idee. Maar hoe maak je dat dan vast?
Die van mij deed het ook heel erg hele stukken verf lieten los. Ik heb ze toen een paar weken in het campingbedje laten slapen en daarna was het over, is volgens mij gewoone en fase!! Dus ik zou hem even in een campingbedje laten slapen!
Gewoon geknoopt om de bovenrand aan 1 kant, daarna om de hele bovenrand heengewikkeld en aan de andere kant weer vastgeknoopt
Wij hebben geen campingbedje, tot nu toe ook nog niet nodig gehad dus vind het wat gek om er dan nu eentje te gaan kopen. Hij doet het vooral als z'n tanden op doorkomen staan, maar normaal alleen in de box.
Mijn zoontje doet dit ook. Zowel in de box als in bed is hij flink aan het knagen. Hij zit smorgens ook vaak onder de witte stipjes van de lak. Ik las idd dat de ikea van die strips had, maar de meneer bij de kinderafdeling bij Ikea vertelde heel kortaf dat ze er niet meer zijn en niet meer komen. Ik ga ook dat lakenidee eens proberen !
Oei! Dat wist ik niet! Dan gaat het toch niet zo'n succes zijn als ze het nu al niet meer verkopen...
deed valentijn ook! heb zn ledikant eruit gedaan en hij lag toen 1 jaar en 3mnd was in een peuterbed omdat ik het spuugzat was..hij zat altijd onder de hout/verf en het leek me niet gezond sindsdien niet meer weer gedaan
Peuterbed is hier nog geen optie Maar is dat dan met opkanten, want lijkt me toch dat je iets aan de zijkant moet hebben tegen het eruit vallen niet?
Misschien de randen insmeren met van dat spul wat je ook op nagels kunt doen tegen nagelbijten, smaakt heel bitter.
Ja dat bedoelde ik Campingbedje hebben we niet. @ jois: Ik weet niet of ze op alle bedden passen. Moet nog naar ikea binnenkort dan kan ik eens kijken. Weet wel dat ze op de bedjes van ikea passen en zo hebben we er eentje gekocht voor bij de grootouders. Maar daar heeft hij dus ook al in gebeten. Ondertussen zijn er 3 van de 4 eerste kiezen door. Dus nog 1 kies en 1 snijtand staan klaar in het tandvlees, dus dan zal het binnenkort wel weer even gedaan zijn met bijten in het bed en box denk (hoop) ik.