baby bezeren in buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emmen88, 2 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmen88

emmen88 Actief lid

1 sep 2014
    364
    469
    63
    Ik heb misschien een hele domme vraag, maar ik dacht net even grappig te doen Door mn buik vast te pakken terwijl ik zat en alle vel/vet even op en neer te bewegen alsof ik zoveel was aangekomen. Manlief was hier niet zo blij mee en was bang dat ik zo de baby kan pletten of bezeren. Nu maak ik me ook zorgen. Ik ben 24 weken.. weet iemand of die kwaad kan wat ik gedaan heb?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ben je gek :D Je baby zit heel erg goed beschermd in je buik, je hebt echt niks verkeerd gedaan tenzij je jezelf een flinke stomp in je buik hebt gegeven maar dat lijkt me toch niet?

Ik pak mijn buik ook wel eens vast en beweeg ermee op en neer, dat maakt echt niks uit, ik ben ook 24 weken zwanger.

3. Nee joh ;) Misschien voelt je kindje net dat ie wat meer heen en weer geschud word, maar meer ook niet hoor :)

4. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Je kindje zit achter je vetjes in een ballon vol vruchtwater.
    Probeer maar eens een ballon te vullen met een bal en water en dan in de bal te knijpen, dat lukt ook niet.

En je gaat vast nog echo's of controles krijgen waarbij de gyn/verlos wat harder op je buik drukt, dat kan ook geen kwaad! ;)

5. emmen88

emmen88 Actief lid

1 sep 2014
    364
    469
    63
    Bedankt voor jullie reacties! Ik voel me weer gerustgesteld (ga het alleen niet weer doen haha)

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Nee haha de baby zit goed beschermd

Mijn dochter mishandeld me regelmatig knie in me bui,elleboog of ze wilt er boven op zitten haha

7. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Awnee ik pakte bij mijn oudste haar voetje door de buik gewoon vast heel vreemd gevoel en ze is inmiddels 5 jaar en kern gezond :).. En bij beide nu tijdens zwangerschap ongeluk met fiets gehad stuur van fiets in mijn buik niks aan de hand alleen mama een beurs gevoel maar was ik niet zwanger had ik dat ook gehad neem ik aan

8. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Die van mij denkt dat ik de baby beschadig als ik mijn buik inhoud, wat ik wel eens doe omdat ik het nog niet met iedereen heb gedeeld dat ik zwanger ben :D

9. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    whahahaha.... dat denkt ie van mij ook..

Ik mag ook niet springen, want dan klots ik ze door elkaar..

*zucht*

10. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Bij mijn pretecho zaterdag moest ik juist even een paar keer springen en mijn buik flink bewegen, zodat ons beebje haar kontje van ons weg zou draaien en we het geslacht konden zien haha. :p
    Dus nee kan echt geen kwaad hoor!!

11. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu bijna 37 weken, heb een te hoog bmi en slaap vaak nog op mn buik als beeb niet besluit feest te vieren. maak je niet druk, komt helemaal goed ;)

12. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Hier vandaag met 39 weken van de trap gevallen, en slaap nog elke nacht op mn buik.. baby meld zich wel hoor, als ie het niet prettig vind!

13. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier klimmen er ook vaak genoeg grote zusse op mijn buik om met moeders te knuffelen en daar zal ze vast niets aan overhouden. Verder duw ik haar ook wel eens zelf aan de kant als ze probeert mijn ribben als ladder te gebruiken :D

Deel Deze Pagina