Hallo lieve moeders, Ik ben benieuwd wat bij jullie symptomen waren dat de tandjes doorkwamen. Mijn dochter is nu 6 maanden en sinds een week wat jengeliger dan normaal, stopt alles in haar mond, ze zit ook continu met haar tong tegen haar tandvlees aan, kwijlen doet ze altijd al () en sinds gisteren drinkt ze haar flessen ook slechter. Ook kan ze zo ineens in huilen uitbarsten, als ze bijv op de speelmat ligt. Ik roep al maanden dat ik denk dat er een tandje aankomt, maar ben zo benieuwd of het nu echt gaat gebeuren, of dat ze in een enorme sprong zit hahaha! Liefs
Hier was het vooral geen flessen meer willen drinken. Ik kreeg er met moeite 300ml per dag in, en eten wilde hij op het laatst ook niet meer. Daarnaast inderdaad extreem kauwen op alles, ook op zijn speen. Ik maakte me zooooooveel zorgen dat hij niet genoeg binnen kreeg.... Het duurde in totaal 2 weken. Eerst steeds minder drinken, op een gegeven moment echt gewoon bijna niet meer. Toen ik dacht dat het niet meer goed kwam voelde ik een richeltje in zn mondje en begon hij weer te eten en drinken als een bouwvakker! Bij hem begon het ook zo rond de 6 maanden
Onze knul was 2 maanden. Constant handen in de mond, veel huilen, in eens gillen, overstrekken. Toen voelde we in eens een richel
Hier is het kwijlen, kwijlen en nog eens kwijlen. Moet meerdere keren per dag haar shirt en romper verwisselen. Daarnaast stopt ze alles in haar mond. Als ze even geen speelgoed heeft zitten haar vingers erin. Nu komen haar boventandjes door. De oudste had trouwens ook standaard koorts bij doorkomende tandjes.