Klote meid !.. Ik ga morgen denk ik de laatste test doen. Kon gisterenavond niet in slaap komen van de pijn in mijn boobs.. Nu overdag doen ze met vlagen pijn. Ook branden mijn liezen heel erg. HEEL vaag allemaal, mja we zien het morgen wel. En anders gaan we gewoon vrolijk verder
nee moetmorgen een afspraak maken.. heb wel de verloskundige gesproken en ze zei dat ze echo;s maken vanaf 8 tot10 weken.. maar ik ga gewoon vragen of ik over 2en halfe week terecht kan dan ben ik7 en halve week
Spannend meid.. Heb je ondertussen al een digitale gedaan? Denk dat die wel zwanger zegt zo ondertussen
yeah haha.. ik had vrijdag zo digitale liggen.. ik dacht bijmezelf.. je kan hem beter maandag doen.. maar toch eigenwijs toch gedaan.. en niet zwanger.. en vanmiddag deed ik hem en zwnager eindelijk bevestiging haha
Goed meid ! Heb nog 2 kaartjes voor de 9 maanden beurs, avondkaarten Dus als je ze wilt hebben haha !
@riekie: gefeliciteerd meid! volgens de test ben je wel korter zwanger dan je banner he? maar goed hoe precies de testen zijn weet ik ook niet. je bent in elk geval zwanger!
Hallo meiden.. met mij gaat alles goed. Ben helemaal happy.. maar hoop zoo dat ik bij me 8weken echo het hartje hoor.. En moet bloed prikken