Wat een kutdag was het gisteren. Rond 12 uur kreeg ik zo'n bizarre pijn in buik dat ik over de grond lag te rollen. Dus HAP gebeld.. Mocht gelijk komen en binnen 1 sec zeiden ze blinde darmontsteking. Dus naar ziekenhuis, daar infuus gekregen en bloed afgenomen + urine. Daarna gelijk naar echoscopist. Die zag wel dat mijn blinde darm er iets anders uitzag dan zou moeten maar niet heel erg. Ook zag hij cyste in mijn eileider maar die zou vanzelf weg moeten gaan. Terug naar spoedeisende hulp gebrcht. Bloed was goed dus ik mocht naar huis. Ik verging nog steeds van de pijn. Nog nooit oveel pijn gehad. Dus thuis aangekomen vroeg mijn moeder zich af waarom ze mij zo naar huis hadden gestuurd? Weer zieknhuis gebeld want kon niet meer zitten/lopen n kon direct weer komen. Weer verder onderzoek en toen ze aan de buitenkant op baarmoeder drukte ging ik door de grond. Toen inwendig onderzoek n gilde ik het uit van de pijn. Nu twee zware antibiotica mee. Pijn wordt nog niet minder en hoop dat antibiotica snel zijn werk doet. Moet vrijdag terug naar gyn. Maar morgen met medicijnen echt aanslaan. Nu vraag ik me af hoe het kan dat je daar ontsteking krijgt? Ik heb nu 2 maanden last van mijn buik maar nog nooit zo. Al deze buikpijnellende is begonnen na een uitstrijkje bij huisarts, zou dat kunnen?
Zou misschien kunnen dat er misschien net iets van bacterien aan hebben gezeten. Ik weet hoe het voelt, ik heb het nl na de bevalling van de jongste, en je gaat door de grond van de pijn. Elke kleine beweging zelfs die van je dikke teen doet al pijn aan je buik. Ik heb toen ook sterke ab gehad en met een week plat liggen is het overgegaan . Uiteindelijk kreeg ik van die ab wel een schimmeltje dus misschien wel iets om in de gaten te houden. En voor de rest wil ik je heel veel beterschap wensen!
Ja wat je zegt bij iedere beweging ga je door de grond. Maar bedankt voor de tip om dat in de gaten te houden!
Nou morgen terug naar gyn. Ik ben benieuwd. Ben vooral benieuwd hoe ik eraan kwam. Het is erg gevaarlijk hoor en lees ik overal dus hoop op positief nieuws
Ik heb ene eileiderontsteking gehad, en intravenues in het ZH AB toegediend gekregen, tot de volgende dag. Wat deed dat pijn zeg! jouw probleem zal wel gelijkaardig voelen...sterkte!
ik ken dat de pijn wel vergelijkbaar is.... echt hels! Nu 2 weken lang 4 antibiotica pillen per dag. Twee verschillende soorten. Ze zeiden dat het een paardenmiddel was... nou dat is gebleken wordt gek van de bijwerkingen. Hele dagen hoofdpijn, duizelig en misselijk maar alles beter dan pijn!
Nou kom net bij de gyn vandaan. Die snappen het ook allemaal lekker. Cyste is in ieder geval weg wat al te verwachten was. Binnen zag het er netjes uit. Nu twijfelt ze weer of het wel baarmoederontsteking was maar weet het niet zeker. Ze zegt: misschien toch je eisprong? Ik heb in het verleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en dit deed serieus 3x zoveel pijn... En dat deed toen al pijn!!! Kan een eisprong echt zo belachelijk veel pijn doen??? Dames met ervaring??
Ik kreeg op mijn werk een keer zoveel buikpijn, lag ook echt te rollen op de grond.. Met ambu naar ziekenhuis waar ze eerst ook zeiden dat het vast een blindedarmontsteking zou zijn maar bij mij was het uiteindelijk dus gewoon een eisprong... Dus ja dat kan echt heel veel pijn doen!
Ok dank je wel! Dan zou het zomaar kunnen. Ik lag ook op de grond te rollen en bij mij dachten ze dus ook eerst blindedarmontsteking. Is het bij jou nog vaker voorgekomen? Ik hoef dit liever niet nog een keer te hebben dus vraag me af of dit eenmalig is
Eisprong kan idd heel veel pijn doen, je slikt geen pil neem ik aan? Ik dacht ook een keer dat ik iets in mijn baarmoeder had zo'n pijn, was het een blaasontsteking ..
Nee slik ik niet inderdaad maar heb deze pijn nog nooit gehad. Voor liz heb ik ook 3,5 jaar geen pil geslikt en nog nooit deze pijn gehad. Urineweginfectie/blaasontsteking hadden ze gelijk gecheckt. Maar het rare is wel dat huisarts tijdje geleden bij uitstrijkje van baarmoederhalskanker zei dat baarmoeder zo rood was en toen deed hij al pijn. Dat is ongeveer 6 weken geleden. Ik heb daar veel last van gehad en ongeveer 3 weken ook voor de pijn al bij gyn geweest. Dus ik dacht dat daardoor een ontsteking zou kunnen zijn ontstaan en nu de bom was gebarsten zeg maar. Maar ik ga het goed in de gaen houden en hopen op een eenmalige eisprong
Ik heb een baarmoederontsteking gehad na de bevalling maar dat deed eigenlijk helemaal niet zoveel pijn. We kwamen erachter omdat ik bloedde als een rund en de gyn zag dat het een enorm 'zooitje' van binnen was. Sterkte!
Serieus Helise, ze raakten bij mij bm aan en ik ging door de grond echt bizar. Nou als ik dat zo lees dan is dat het echt niet inderdaad bij mij
En het uitstrijkje was verder goed? Hebben ze nu weer een kweekje gemaakt of niet? Lastig is dat he? Ik ben ook darmpatient en alles ligt daar in hetzelfde gebied, weet soms niet goed wat ik voel!
Ja uitstrijkje was ook goed inderdaad. Ze kwamen er toen wel achter dat ik spastische darm heb. En afgelopen zondag op SEH alles op kweek gezet en uitslag net was goed