Baargoud

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Achterkantvandemaan, 30 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Ik ben op zoek naar een mooi baargoud sieraad :D. En ben op zoek naar tips voor een webshop!

Ik had een mooie ketting gezien bij Vedder & Vedder met letter + geboortesteen, maar 450 euro vind ik echt te duur betaald voor wat je krijgt. Dat is een beetje afzetterij.

- Het mag een ring, armband of ketting zijn (of iets waar ik nu niet eens aan denk!)
    - Het moet 14k goud zijn
    - Geboortesteen is een pré (heb een ringetje met geboortesteen van eerste zwangerschap dus is wel mooi symbolisch)
    - Een klein lettertje zou mogen
    - Niet over de top duur zoals bij Vedder&Vedder.

Wie heeft er iets moois gezien of gekregen?

2. Novi

Novi Niet meer actief

Misschien dat Anna + Nina of Isabel Bernard iets voor je heeft.

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  3. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.551
    3.874
    113
    Vrouw
    Ik heb ooit iets met geboortesteen en bloem besteld bij KAYA sierraden

4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.269
    5.870
    113
    Vrouw
    Ik heb een armbandje 14k goud van vedder & vedder met geboortesteen en letter gekregen van mijn man toen D. geboren werd. Deze was € 180,-.

Verder heb je bij Mamaloves ook mooie sieraden maar dan heb je vervuld en geen 14k goud.

5. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.269
    5.870
    113
    Vrouw
    Zij verkopen geen 14k goud, enkel verguld.

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.035
    17.003
    113
    Goud een harde eis? :) Ik heb na de 2e bevalling een ketting van Tiffany&Co gekregen (met de initialen van de kinderen erin gegraveerd). Een armband had ik al, beide nog steeds onwijs blij mee.

Ze hebben ook prachtige sieraden van goud, trouwens, maar dan ga je wel over budget.

7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

ik ben echt fan van vedder en verdder (heb er al meerdere sieraden van man gekregen met Moederdag) en de kwaliteit is wel echt goed hoor.

8. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ik heb een ketting laten maken. Even zoeken naar een goudsmid in jouw omgeving. Samen met de Goudsmit hier heb ik een ontwerper gemaakt en die heeft hij gemaakt. Voor goud betaal je een dagprijs en dan nog wat maakkosten maar dan heb je wel iets unieks.

9. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Misschien is dat veranderd ondertussen maar alles wat ik heb van v&v is heel erg verkleurd

10. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Goud is harde eis, ik draag geen zilver :D ik ga kijken!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Ik geloof wel dat de kwaliteit goed is, maar het is wel te duur betaald voor die ene ketting die ik zag. Ik ben wel redelijk thuis in goud en de prijs die je er voor moet betalen, maar dit vond ik dus echt uit verhouding! Dus toch maar even op zoek naar iets wat meer in verhouding is. Je betaalt bij V&V natuurlijk ook behoorlijk geld voor het merk.

12. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Weet je zeker dat die 14k is en geen 9? Ik heb nog niet gekeken hoor, maar jouw armband in kettingvorm zou dan 454 euro zijn, dan is het niet logisch dat de armband 180 is? Ik ga nog wel eens speuren!

13. GossipGirlxoxo

dat zal zeker meespelen. Ik moet bekennen dat ik nooit echt verder op onderzoek ben gegaan naar iets vergelijkbaars omdat ik daar altijd goed slaag. Ze hebben vaak precies wat ik zoek qua persoonlijke kettingen, armbanden en ringen.

14. GossipGirlxoxo

ze verkopen volgens mij ook verguld goud, dat zou eerder in de buurt komen voor 14 K goud kan ik me die prijs bij V&V ook niet goed voorstellen. Zoon heeft ooit van zijn zakgeld voor Moederdag een vurgulde armband gekocht en die was toen al iets meer dan 100 euro kwijt en dat was een simpel armbandje met zijn letter eraan.

15. GossipGirlxoxo

Ik heb sieraden die al zeker 5 of 6 jaar oud zijn. Niets is verkleurd. Ik douche en slaap er niet mee trouwens. Zwemmen wel af en toe als ik het vergeet af te doen. Maar draag niet alles dagelijks.

16. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Ik heb veel van Isabel Bernard, Blush en Miss Spring, en draag alles dag en nacht. Verkleurt echt niet! Verguld goud verkleurt wel heel snel bij mij.

17. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.128
    3.211
    113
    Vrouw
    Ik ga voor Minitials, omdat ik ook massief goud wil én de sieraden heel mooi vind. (V&V vind ik ook te duur voor enkel verguld goud…)

18. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.942
    14.994
    113
    Geen merk (ben daar niet thuis in en ik draag enkel zilver (ja ook trouwring is zilver!)) maar ik geloof dat ze in Noorwegen stapelringen hebben voor life events. Voor bijv verloving, trouwen, kind is dan een ringetje en samen vormt het dan 1 geheel. Wat plaatjes gezien en het is echt super mooi! Alleen niet in zilver dus voor mij viel het af :roflmao:

(Vooral als je nog begint met stapelen, want die ene ring/armband/ketting die je kreeg met geboorte is uiteraard semi heilig)

19. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Vind ik ook een leuk idee, alleen heb ik alle vingers al bezet met ringen dus ik zou niet weten welke vinger ik moet gaan stapelen :D het is wel een idee om een ring met geboortesteen bij trouwring te dragen misschien. Maar de 'miskraamring' zit dan weer om mijn pink aan andere hand. Die hoort dan eigenlijk ook bij hand van trouwring. Misschien even puzzelen. Haha waar heb ik het over he.

Net ook even bij Anna + Nina gekeken (@Novi) en die hebben ook wel mooie geboortesteenopties! En Minitials heeft super mooie sieraden maar dan weer geen geboortestenen.

Moet misschien eerst kiezen wat ik wil: ring, armband of ketting?

20. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.942
    14.994
    113
    Je hebt gewoon teveel opties en te weinig vingers?

Fruity90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina