Augustus 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door holagirl, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hier word nog wel de fles gedronken, maar merk wel dat ze de fles steeds minder wil hebben.
    's Ochtends krijgt ze bv en een beetje bambix, tussen de middag 1/2 stukje brood met een fles, tussendoor wat fruit en rond 17u warm eten met toetje. En dan tegen half 7 de fles, die gaat de ene keer leeg en de andere keer niet(235cc) en dan is t bedtijd!

EN overdag 2 keer slapen...

Foeii aan t werk en stiekem tikken, hihi.
    Ik moet over 10min weer richting school om de oppaskids op te halen en die blijven tot half6.
    Vanavond ga ik even mijn wekelijkse baantjes zwemmen.

Werkse!

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Wat leuk trouwens dat jullie gaan trouwen;) Erg leuk die voorbereidingen maar wel veel werk! Wij zijn 2 jaar geleden getrouwd:D

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Famke hier at Maud ook bambix groeiontbijt maar die moest ze in 1x niet meer. S'avonds altijd pyama pap. Overdag slaapt ze ook nog 2 x en om 19 uur gaat ze altijd naar bed. Wij geven vaak nog steeds rond 10 a 11 uur de laatste fles dat krijgen we er helaas erg moeilijk uit. De groentehap eet ze nog niet echt bijzonder een hapje of 5 a 6 maar zeker nog geen half potje. Geef jij ook gewoon danoontje ofzo?

Baantjes zwemmen goed bezig! Ik ga vanavond paardrijden, hopelijk raak ik ook nog wat kilootjes kwijt voor de bruiloft hmm haha
    Ja kom er nu ook achter heel veel werk je moet aan zo veel dingen denken, maar komt vast goed. Helemaal de laatste maandjes.

Leuk hoe vaak pas je op? En hoeveel kindjes heb je dan?

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Fenna krijgt de laatste fles rond half 7 en dan slaapt ze door tot de volgende ochtend.
    Ze vind alles lekker, net een alles eter, haha. Ze eet een hele pot groente/vlees/aardappels op en daarna nog vla, yoghurt, danoontje huismerk of wat we dan ook maar hebben.

Ik was door de zwangerschap 10kilo afgevallen maar die zat er snel weer aan. Ik gaf borstvoeding en had steeds zo'n honger!!
    Ik heb nog een buik en zwemmen is gewoon goed, doe ik al jaren.

Ik pas 4 dagen in de week op. Heb 4 oppaskindjes, de jongste is 4 maanden, de oudste bijna 7. De ene week van 6.30 tot 14.30 en de andere week van 13 tot 17.30u dus dat is wel lekker!
    Voor de zwangerschap had ik zelfs 7 oppaskindjes!

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hi daar ben ik ook weer eens. Vorig weekend op vakantie geweest, toen was zoonlief al ziek. Tot woensdag is hij ziek geweest, daarna is hij weer beter gaan eten en nu gaat het weer allemaal prima. Zelf vanaf vrijdag niet helemaal oke, verkouden, maar het is op mijn ogen geslagen. Mijn ogen zijn helemaal dik, rood, tranen en plakken constant aan elkaar vast. Verder heb i nergens last van, maar het is wel irritant en pijnlijk.

Hier wel carnaval:nouja carnaval, valt wel mee. Gisteren naar de optocht geweest. Was wel leuk, de kinderen vonden het leuk. Vanmiddag naar het kindercarnaval geweest met dochter, oppaskindje van bijna 3 en babyboy. Dochter wilde meteen naar huis, vond er niets aan, babyboy vond het wel interessant en oppasje vond het ook leuk. Na een uurtje maar weer naar huis gegaan. Dochter zei met naar bed gaan tegen papa dat ze morgen liever in het zand wilde spelen met oppasje dan weer naar de carnaval ;)

Smokey: leuk trouwen en de voorbereidingen! Heb er zelf toen van genoten, maar dat is alweer eventjes geleden. Wij zijn in mei alweer 6,5 jaar getrouwd.

6. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ga nu lekker naar bed, voel me wel al iets beter, maar blijf morgen nog thuis. Alleen is irritant dat ik een stekende pijn aan mijn rechteroor af en toe heb :( Hopelijk zet dat niet door

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Beterschap!
    Hopelijk gaat het morgen weer beter met je!

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Famke 4 oppaskindjes pff respect hoor ik zelf zou er niet aan moeten denken haha veel te druk. Wat fijn dat Fenna zon alleseter is. Sinds gisteren gaan de flessen weer iets beter gelukkig.

Yolanthe balen dat net de kleine man ziek was toen jullie op vakantie waren, waar zijn jullie geweest? en dan zelf een irritant oog, volgens mijn heerst dat een beetje heb het wel vaker gehoord de laatste tijd.

Katje hoe gaat ie bij jou al iets opgeknapt?

Maud heeft vannacht doorgeslapen wauw een wonder:) de nachten dat ze doorslaapt kan ik helaas nog maar op 1 hand tellen.

Heerlijk weer vandaag het is mijn vrije dag wat een geluk, straks even naar de bakker wandelen met de kleine meid. Vanmiddag ook maar even lekker naar buiten.

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    yolanthe Beterschap meid, vervelend hoor dat je je niet helemaal fit voelt!

smokey Och jeetje wil het doorslapen nog niet zo lukken? Voor je zelf ook wel lastig, je hebt ook je nachtrustig nodig.
    Hier mogen kwa slapen niet klagen. (doen we nu wel even stiekem) Normaal sliep ze tot half 9 s ochtends maar aangezien t s ochtends vroeg licht is, is mevrouw nu tegen 7u wakker. Maar goed dan heeft ze nog de klok in de ronte geslapen!

En de oppaskids, achja het is ook best druk, maar ik weet gewoon dat ik op dat soort van dagen gewoon niks in huis kan doen. Af en toe wel tussen door snel even iets, kleine dingen, maar geen grote klussen. Ach voor de zwangerschap had ik er 7, dus nog veel drukker, haha. Eentje slaapt, en peuter zit even voor baby tv met een banaan en Fenna speelt in e box;)

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier is het doorslapen ook weer over sinds meneer ziek was, nu is hij ook verhuisd van wieg naar ledikant dus ik vermoed dat hij daaraan ook moet wennen.

Hier even rustig met oppaskids: gisteren er de hele dag 1 die net zo oud is als dochter. En vanmiddag komt er een baby, die meestal flink slaapt en als ze wakker is ook heel makkelijk is.

Morgen wel weer volle bak en donderdag en vrijdag heel druk.

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @Famke jeetje half 9 hahaha dat is hier nog nooit gebeurd 7 uur is record :D meestal is ze 6 uur wakker:) en wij geven altijd om 23 uur nog een laatste fles. 7 kindjes nog wel ik zou dat niet kunnen echt knap hoor, ik zou gek worden haha.

@Yolanthe jij ook al aan het oppassen, wij kregen afgelopen weekend mijn twee nichtjes pff was helemaal kapot daarna haha:) Van wieg naar ledikant zal best even wennen zijn, zijn bedje is natuurlijk heel vertrouwd en is nu in 1x anders.

Net cb even gebeld Maud wil friso nr 2 niet daarna fles met 1 weer klaargemaakt en die drinkt ze wel. Nu ga ik dus Nutrilon proberen hopelijk wil ze die wel, het is momenteel hopeloos met de flessen zeg wordt er niet goed van. Als je denkt dat je het hebt gevonden dan gaat het toch weer anders:)

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Yolanthe Jij hebt t er ook maar druk mee dus! Normaal gesproken heb de kids wel tegelijk, maar deze week loopt het even anders, komt me eigenlijk niet zo goed uit, maar ach komt ook wel weer goed. Vrijdag komen mn vriendinnen, ik ben zondag jarig en zij moesten dan werken. Dus moet nog wat inkopen doen en huis beetje opgeruimd....

smokey vervelend dat je zo zit te klungelen met de fles zeg. Lijkt me sterk dat het wel met een ander merk wil maar je kan het altijd proberen. Ik ben langzaam over gegaan naar nummer 2, heb 1&2 eerst door elkaar heen gedaan. Ze moest wel even wennen maar hier door was de overgang naar 2 niet zo 'vreemd'.
    Ja ze heeft een hele poos van 19 tot 8.30u geslapen, heerlijk luxe!!

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @Famke ik meng ook de 1 en 2 door elkaar, eerst met 1 schepje begonnen en nu vandaag naar 2 schepjes 2 en toen wou ze hem niet meer. Ik probeer het wel je weet maar nooit, we zien wel zal vanzelf wel eens lukken.

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dronk Maud eerst Friso 1? Zoonlief moest wel even wennen van Groeiestart HA 1 naar Groeiestart 2. Maar hij dronk zijn fles wel braaf op, laat af en toe een bodempje staan.

Verder is hij dol op fruit, groente, koekjes en boterhammen. Kant en klare potjes met avondeten vond hij niet lekker. Hij eet nu alleen groente en dan aan tafel eet hij zelf pasta of aardappelstukjes. Aan het eind van de dag is hij dus goed vies, maar dat was hij zonder ook al want meneer spettert, kwijlt de hele dag en spugen doet hij ook nog steeds. Niet in zorgwekkende hoeveelheden, maar wel regelmatig.

Bijna jarig: gezellig dat je vriendinnen vrijdag langskomen! Ga je iets leuks doen of gewoon thuis?

@oppassen normaal heb ik op donderdag vooral bso-ers, dus na schooltijd maar omat ze vakantie hebben komen ze de hele dag.
    Vrijdag is altijd volle bak: hoewel er ook regelmatig eentje uitvalt door vakantie of ziekte.

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ik blijf met mn vriendinnen thuis. Eentje heeft een kindje van 9 maanden, dus we gaan gewoon kletsen en misschien een blokje om. De andere is vrijgezel en heeft geen kinderen.
    De rest van de familie en vrienden komen zondag. Zal wel een gekke boel worden en hopelijk niet te laat, want maandag vroeg op.

Vreemd dat zo'n kleintje dat verschil eigenlijk proeft he, als je van 1 naar 2 gaat. De samenstelling zal wel iets anders zijn, maar de smaak??

Hier word verder ook alles gegeten. Voor het warm eten vaaks wel potjes, ik vind dit nog wel prettig om te gebruiken omdat het goed fijn gemaakt is. Af en toe maak ik zelf wel eens wat. En fruit de ene keer potje maar ook dagen achter elkaar dat ik het zelf maak. 's Middags krijgt ze brood, het beleg lust ze tot nu toe ook allemaal wel;) Heerlijk om zo'n makkelijk kindje te hebben hoor!
    Gister net 10potjes ingeslagen bij de c1000, zijn in de reclame!

16. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Geen idee of de smaak anders is, vind het geen van tweeen smakelijk als je je vingen of hand een keertje aflikt! ;)

Samenstelling is wel anders want nr 1 dronk hij met de m speen en nu hebben we hem op de s speen gezet omdat het te snel ging. Blijkbaar toch iets dunner.

Thuis blijven kan net zo gezellig zijn ;)

Hier helaas geen c1000, maar vorige week wel bij de plus 5 halen 4 betalen.

17. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    De samenstelling is inderdaad wel anders, dat weet ik wel. Ze voelen zich ook eerder verzadigd dan 1. Het is inderdaad ook niet een lekker smaakje, maar dat heb ik ook met de potjes warm eten.

Dat is dezelfde aanbieding. Ik haal trouwens ook wel die van de kruidvat die vind ik ook goed.
    Hier is de rust weder gekeerd. Oppaskindjes naar huis. Fenna op bed, dus even lekker op de bank met een kop thee, tv aan, laptop aan en onder tussen wat msnen haha, gezellig!

18. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nadeel van de potjes van de kruidvat vind ik dat ze er suiker aan toevoegen, vind dat niets.

Hier is het ook super stil: zoonlief slaapt in de box, oppasbaby ligt boven in bed te slapen, papa is met dochter op de fiets weg.
    Ik heb net geprobeerd de vakantie te reserveren, zit daarom de hele middag achter de pc. Ben nu bezig met foto`s uit te zoeken en op mijn hyves te zetten.

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ow nog nooit opgelet dat er suiker inzit, zal er eens opletten!!
    Leuk vakantie? Voor de zomer of al eerder? En waar gaat de reis naar toe?

20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

zomervakantie: we willen naar de Dordogne.
    Net een leuke camping gezien, normaal reserveerden we niet, maar met kinderen is dat wel zo fijn.

Deel Deze Pagina