Augustus 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door holagirl, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hoi dames,
    Het is hier al een tijdje erg stil/rusitg...
    Gaat alles goed, en ook met de kindjes?
    Hier is sinds vorige week het staan ontdekt, dus gelijk de box en bed naar benenden gedaan.

Even iets anders, met mij gaat t sinds t weekend niet zo hele super, ben t hele weekend al aan het huilen, hoofdpijn en geen eetlust.
    We zij dus bezig met het huis en daar moet dus een overleidensrisico verzekering bij. We moesten een vragen lijst op internet invullen en nu kreeg ik zaterdag ineens een brief met de mededeling dat ik medisch gekeurd moet worden:x:$:( Maar waarom staat dus niet in de brief...ik was/ben woedend omdat t natuurlijk met mn gewicht te maken heeft...
    Net met de verzekering gebeld, nou jong wat een vriendelijke meneer aan de telefoon, dacht t niet.
    Deed hee; vreemd...Nou ik was dan gewoon te zwaar en dan is niet zo best en blablabla. Ik vertelde over t weekend, nou boeide hem niet....Het komt er opneer dat ik naar een arts moet. Ik voel me net zo'n klein kind die naar t bureau moet, ben er zo beroerd van.
    Waarom iemand waar t bmi niet goed is wel en iemand met een bmi wat wel goed is niet...die kan toch ook een te hoge bloeddruk, cholesterol of suikerziekte hebben? Meneer snapte er op zijn manier maar niks van...daar gaan te tranene weer.

Zo even mn hart gelucht...straks maar proberen een afspraak te maken want ik zie er zo tegen op!!

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ja het is zeker rustig geweest. Misschien toch vanwege vakantieperiode....voor sommige delen van het land

Hier heeft de kleine meid ook het staan ontdekt. Lopen vindt ze geweldig als je d'r aan d'r handjes pakt... ze begint ook voorzichtig te schuifelen langs de tafel. Gaat helaas niet altijd goed...maar ja leren gaat met vallen en opstaan (letterlijk in dit geval)

Kan me voorstellen dat je een vervelend gevoel overhoudt na zo'n gesprek...

3. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ja het is zeker rustig geweest. Misschien toch vanwege vakantieperiode....voor sommige delen van het land

Hier heeft de kleine meid ook het staan ontdekt. Lopen vindt ze geweldig als je d'r aan d'r handjes pakt... ze begint ook voorzichtig te schuifelen langs de tafel. Gaat helaas niet altijd goed...maar ja leren gaat met vallen en opstaan (letterlijk in dit geval)

Kan me voorstellen dat je een vervelend gevoel overhoudt na zo'n gesprek...

Deel Deze Pagina